سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 اختصاص بیش از 190 میلیون تومان سهم تسهیلات اشتغال فراگیر در همدان

رئیس اداره کار و تعاون شهرستان همدان گفت: 198 میلیون تومان  تسهیلات  برای اشتغال فراگیر همدان اختصاص داده شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حداد،رئیس اداره کار و تعاون شهرستان همدان در کارگروه اشتغال سرمایه گذاری شهرستان همدان با اشاره به اینکه سهمیه تسهیلات اشتغال فراگیر شهرستان همدان 198 میلیون تومان است افزود: این طرح اشتغالزایی در قالب 181طرح است.

وی به اشتغال در حوزه مشاغل خانگی  اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه  هم5  میلیارد و پانصد میلیون تومن  در قالب 448طرح  تسهیلات داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه خود اشتغالی در سال97، در قالب 201 طرح و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان بوده است که از این میزان 3 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

حداد اظهار داشت: شهرستان همدان در  طرح  کارورزی  با کسب بیست درصد سهمیه و 16درصد پیشرفت ،رتبه سوم استان  را در حوزه  اشتغال پایدار به خود اختصاص داد.

این مسئول به حوزه اشتغال روستای نیز اشاره کرد وافزود: در حوزه اشتغال روستایی 100درصد طرح ها مصوب شده است که 15درصد عقد قرارداد و پرداخت شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این حوزه  با 13درصد پیشرفت رتبه پنجم استان رو کسب کردیم.

رئیس اداره کار و تعاون شهرستان همدان  با بیان اینکه در حوزه طرح کار ورزی شهرستان همدان 972 سهمیه دارد گفت:  متاسفانه در این طرح تا کنون برای 12نفر شغل ایجاد شده است که همت بیشتر دستگاه های اجرایی را می طلبد.

انتهای پیام/د.ا

تسهیلات اشتغال فراگیر   190 میلیون تومانی در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.