سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدمات تحویل زمین برای ایجاد استخر جزیره خارگ فراهم شده است

بخشدار ویژه خارگ گفت: مشکل زمین برای احداث استخر در جزیره خارگ برطرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمود رضایی بخشدار ویژه خارگ اظهار کرد: یکی از موارد مهم که در تابستان باید مد نظر مدیران بخش باشد حوزه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است که در این حوزه به صورت جدی ورود داشته‌ایم و ساماندهی خوبی در حوزه آموزش و پرورش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیاز اصلی توسعه جزیره خارگ بحث زمین است، خاطرنشان کرد: در جزایر با مشکل زمین مواجه هستیم که خوشبختانه با همکاری اداره بنادر و دریانوردی، مدیران استانداری و فرمانداری توانستیم ۱۰ هزارمتر زمین برای توسعه فضای اوقات فراغت اهالی شریف خارگ و ایجاد فضای سبز در جزیره خارگ ایجاد کنیم.

رضایی تصریح کرد: مقدمات تحویل زمین برای ایجاد استخر جزیره خارگ توسط بخشداری وشهرداری جزیره خارگ فراهم شده است و امیدوار هستیم این خواسته به حق اهالی شریف خارگ اجرایی شود.

بخشدار ویژه جزیره خارگ بیان کرد: نگاه دولت به جزیره خارگ ایجاد زیر ساخت اساسی، اصولی و استاندارد است و الحمدالله در این حوزه‌ها در ۲ سال اخیر بسیار موفق بوده ایم.

وی ادامه داد: قشر اعظمی از آمار انسانی جزیره خارگ را جوانان تشکیل می‌دهند و باید بستر‌های لازم برای بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت جوانان فراهم شود.

انتهای پیام/م

مشکل زمین برای احداث استخر در جزیره خارگ برطرف شد

برچسب ها: جوانان ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.