سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی: مسابقات کاراته قهرمانی اردن محک خوبی پیش از بازی‌های آسیایی جاکارتا بود

مربی تیم ملی کاراته گفت: مسابقات قهرمانی اردن محک خیلی خوبی برای تیم ملی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بود.

 حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته مردان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی کاراته بزرگسالان در رقابت‌های قهرمانی اردن از ۷ فرصتی که داشتیم ۶ مدال کسب کردیم. سطح رقابت‌های جهانی خیلی بالا بود و تمام تیم‌ها با آمادگی کامل حاضر شدند و کسب نتیجه در این مسابقات کار راحتی نبود.

او ادامه داد: مسابقات قهرمانی اردن محک خیلی خوبی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی بود چرا که با المپیکی شدن کاراته تمام کشور‌ها روی این رشته رزمی سرمایه گذاری کردند و در دیگر درآسیا تنها مدال‌ها بین تیم‌های ایران و ژاپن تقسیم نمی‌شود و سطح کاراته در قاره کهن ارتقا یافته است.

مربی تیم ملی کاراته افزود: در رقابت‌های قهرمانی آسیا جدا از اینکه میزبانی برای تیم اردن کمک بزرگی بود، اما این تیم توانست با سرمربی مصری خود مدال طلا و نقره مسابقات را کسب کند.

او تصریح کرد: سطح کاراته در هر دو بخش مردان و بانوان در آسیا پیشرفت کرده است و مانند گذشته در مسابقات دیگر مدال‌ها فقط برای تیم ایران نیست و تمام کشور‌ها با هدف کسب نشان طلا وارد رقابت‌ها می‌شوند.

روحانی در ادامه عنوان کرد: قهرمانی آسیا تدارکاتی خوبی برای تیم ملی بود تا قبل از حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا بتوانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند. گنج زاده، پورشیب، مهدی زاده و عسگری نفراتی هستند که در بازی‌های آسیایی حضور دارند و از نفرات با تجربه تیم هستند که در اردن و در بخش تیمی توانستند عملکرد فوق العاده داشته باشند.

او درباره حضورش در تیم ملی کاراته ازبکستان بیان کرد: توافقات نهایی با تیم ملی این کشور انجام شده و قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن کار‌ها صورت گرفت و با وجودی که مراحل اداری این موضوع در فدراسیون کاراته ازبکستان انجام شده بود با تغییر و تحولی که در فدراسیون این کشور رخ داد کمی کار‌ها طولانی‌تر شد.

روحانی تصریح کرد: کمیته ملی المپیک ازبکستان اعلام کرده که بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا تمام قرارداد‌های ورزشی این کشور انجام شود و به احتمال زیاد بعد بازی‌های آسیایی راهی این کشور خواهم شد.

مربی تیم ملی کاراته کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: دهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی با حضور ملی پوشان در حال برگزاری است و طبق برنامه ریزی که انجام دادیم ۴ ملی پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی با تمرینات مشخص در حال آماده شدن هستند و باتوجه به بحث فنی مطرح شده تیم پس از یازی‌ها برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان آلمان آماده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تیم ملی کاراته ایران قهرمان آسیا شد


انتهای پیام/

اظهارات روحانی درباره تیم ملی کاراته مردان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.