سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام دهه کرامت رضوی صورت می‌گیرد؛

توزیع بیش از 4500 بسته ارزاق بین محرومان خراسان رضوی

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی گفت: در ایام دهه با برکت کرامت 4 هزار و 580 بسته ارزاقی بین محرومین و نیازمندان استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمود عامری‌فرد سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی افزود: دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برنامه‌ها و خدمات متنوعی را ویژه محرومین و نیازمندان تدارک دیده است که می‌توان به توزیع ارزاق و بسته‌های غذایی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در این دهه بابرکت بیش از 4 هزار و 580 بسته ارزاق با کمک خیران و نیک اندیشان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: ارزش هر سبد غذایی یک میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده و شامل اقلام مورد نیاز و ضروری خانواده‌هاست.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان رضوی گفت: ارزاق غذایی در ایام دهه با برکت کرامت توسط خادمیاران رضوی در نهایت تکریم و احترام بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

عامری فرد اعطای جهیزیه به زوج‌های جوان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و نیازمند، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اعزام مبلغین به مناطق محروم و نیازمند، تامین دارو برای بیماران محروم، راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزایی، افتتاح کانون‌های خادمیاری و. را برخی از دیگر برنامه‌هایی نمایندگی در دهه کرامت برشمرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی خدمات متنوعی را ویژه محرومین تدارک دیده است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.