سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رابرت دنیرو در آستانه پیوستن به فیلم سینمایی جوکر

بنا بر اخبار منتشر شده از فیلم سینمایی جوکر، رابرت دنیرو در حال مذاکره برای ایفای نقش یک مجری در این فیلم است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم سینمایی خواستگاه جوکر که توسط کمپانی وارنر بروس با نام جوکرJoker شناخته شد، در حال مذاکره برای پیوستن رابرت دنیرو به این فیلم است. دنیرو که سابقه دریافت جایزه اسکار برای فیلم گاو خشمگین را در کارنامه دارد، در حال مذاکره است تا به جمع ستارگان فیلم سینمایی جوکر بپیوندد.

مذاکرات با او از اوایل سال میلادی جاری آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد.طبق گزارش های منتشر شده، ﺩﻧﯿﺮﻭ در صورت  پیوستن به فیلم، در نقش یک مجری ظاهر خواهد شد که نقش مهمی در فیلم جوکر به حساب می آید و وقایع فیلم طی دهه ۸۰ میلادی اتفاق می افتد.

طبق اخباری که از فیلم منتشر شده است، جوکر «آقای ﺧﻮﺍﮐﯿﻦ ﻓﯿﻨﯿﮑﺲ»، مردی است که در ابتدای فیلم برای زندگی کنار مادرش که احتمالا در حال مرگ است به گاتهام بازمی گردد ، مادرش که پنی نام دارد را می بیند و سپس با سوفی دوموند ملاقات می کنـد، این نقش را هم  ﺯﺍﺯﯼ ﺑﯿﺘﺰ قرار است  ایفا کند.

سازندگان این اثر برای تولید فیلم Joker،  بودجه ۵۵ میلیون دلاری پیش بینی کرده اند که نسبت به بودجه چندصد میلیون دلاری دیگر فیلم های ابرقهرمانی Worlds Of DC رقم کمی محسوب مـی شود. تاد فیلیپس قرار است از ماه سپتامبر سال جاری این فیلم را در شهر نیویورک جلوی دوربین ببرد. اکران آن نیز از تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۱۲ مهر ۹۸) آغـاز خواهد شد.

انتهای پیام /

احتمال پیوستن رابرت دنیرو به فیلم سینمایی جوکر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.