سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصدومیت 5 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:5 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه پرایددر روستای فراموشجان از توابع بخش چناررود شهرستان چادگان مصدوم شدند.

غفور راستین  در گفت‌وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، از غرق شدن مردی 26 ساله در روز گذشته در لنجان خبر داد و اظهار کرد: این مورد غرق شدگی که در چمگردان در بخش مرکزی لنجان رخ داد در ساعت 14:50 روز دوشنبه به اورژانس اعلام شد و یک دستگاه آمبولانس یک مورد فوتی این حادثه را در حالی که عملیات احیا شروع شده بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه پراید در روز گذشته اشاره کرد و افزود: این حادثه در روستای فراموشجان از توابع بخش چناررود شهرستان چادگان رخ داد و 5 مصدوم این حادثه که 4 زن و یک کودک بودند با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان بوعلی چادگان انتقال داده شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در ساعت 19:31 روز گذشته یک دستگاه پژو 405 در کیلومتر 5 جاده شهرضا-اصفهان واژگون شد که 5 مصدوم شامل 4 زن و یک مرد داشت، این مصدومان با دستگاه آمبولانس به بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا منتقل شدند. 

 

انتهای پیام/م

حوادث روز گذشته در استان اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.