سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان خبر داد؛

پذیرش 93 هزار نفرروز میهمان در ستاد اسکان فرهنگیان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش بیش از 93هزار نفرروز میهمان در ستادهای اسکان فرهنگیان استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش  استان همدان با اشاره به اینکه پذیرش میهمانان تا 15 شهریورماه ادامه دارد افزود: از آغاز فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان استان تاکنون 93 هزار و  504 نفرروز در پایگاه‌های اسکان پذیرش  شدند.

وی ادامه داد:  هفته گذشته 8 هزار و 584 نفر در قالب 2 هزار و 385 خانوار در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان  اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 42 هزار و 455ن فر در قالب 11 هزار و 794 خانوار میهمان فرهنگی در مراکز اسکان فرهنگیان استان اسکان داده شدند، افزود: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استان برای رفاه میهمانان در فصل تابستان استفاده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال 19 پایگاه در 19 منطقه آموزشی برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: یک‌هزار و 471 کلاس در سطوح مختلف برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 184 کلاس در گروه ویژه،  یک‌هزار و 51 کلاس در گروه الف و 236 اتاق در گروه ب مسافران و گردشگران را در ایام تعطیلات تابستان پذیرش می‌کنند.

پورداوود با بیان اینکه امسال ظرفیت اتاق‌های ویژه افزایش دادیم، عنوان کرد: ظرفیت اتاق‌های ویژه 103 مورد، اتاق‌های الف 69 مورد و گروه ب 26 اتاق است.

وی با اشاره به اینکه امسال 3 مدرسه در ناحیه یک و 2 همدان به اتاق‌های ویژه مجهز شدند که امکانات بیشتری نسبت به سایر اتاق‌ها دارند، عنوان کرد: تابستان سال گذشته در گروه ج که دارای حداقل امکانات و تجهیزات بودند مسافر اسکان داده نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه ثبت‌ نام از مسافران از 25 خرداد آغاز و تا 15 شهریورماه ادامه دارد، افزود: سال گذشته 333 هزار مسافر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان پذیرش شدند.


انتهای پیام/ج

93 هزار نفرروز میهمان در ستاد اسکان فرهنگیان همدان پذیرش می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.