سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام پسران فوتسالیست جیرفتی به مسابقات قهرمانی کشور

تیم فوتسال متوسطه اول پسران شاهد شهرستان جیرفت برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور عازم تبریز شد.

هادی ابراهیمی، کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور با شرکت 4 هزار نفر در مقطع دوره اول متوسطه در رشته های فوتسال، بسکتبال، هندبال و والیبال، در مقطع دوم متوسطه در رشته های بسکتبال و فوتسال و در مقطع ابتدایی در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال برگزار می شود و تعداد 250 نفر این رقابت ها را داوری و نظارت خواهند کرد.

وی افزود: بر این اساس، مسابقات فوتسال متوسطه اول پسران سراسر کشور با حضور 31 تیم تا 7 مرداد به میزبانی شهر تبریز برگزار می شود.

ابراهیمی تصریح کرد: از استان کرمان، تیم متوسطه اول شاهد جیرفت به سرپرستی حمدالله قاسمی و مربیگری سعید شهدادنژاد به عنوان قهرمان و نماینده مدارس استان راهی این مسابقات شده است.

وی از حمایت و زحمات کادر اداری آموزشگاه به ویژه نعمت الله جوزاک تقدیر و تشکر کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور روز سه شنبه، دوم مردادماه ساعت 18 با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر مقامات استانی و لشکری در سالن پورشریفی تبریز برگزار می شود که این مراسم به صورت زنده از شبکه های سه، ورزش و شبکه استانی سهند پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اعزام تیم فوتسال پسران شاهد جیرفت به مسابقات قهرمانی کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.