سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در شیراز

هفتمین دوره‌ی مسابقات مناظره‌ی دانشجویی استانی ۹ مرداد ماه در جهاد دانشگاهی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ژیلا علیپوریان مدیر اجرایی هفتمین دوره‌ی مناظره‌ی دانشجویی جهاد دانشگاهی استان فارس گفت: این مسابقات به منظور رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو، آموزش مطالب به شکل جذاب و قابل پذیرش، زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره گروه‌های دانشجویی از دانشگاه‌های شیراز، علوم پزشکی شیراز، آزاد پیام‌نور و علمی کاربردی استان فارس شرکت دارند.

علیپوریان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تیم‌های شرکت کننده در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و صنفی دانشجویی با هم مناظره خواهند کرد، ادامه داد: با هدف آشنایی دانشجویان شرکت کننده با آئین نامه مسابقه، یک کارگاه توجیهی، در سالن اجتماعات مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز برگزار شده است.

مدیر اجرایی هفتمین دوره مسابقه مناظره دانشجویی استان فارس بیان کرد: مسابقات منطقه‌ای، پائیز امسال در یکی از استان‌های جنوبی کشور برگزار خواهد شد و برندگان این مرحله نیز به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس پارسال در مرحله‌ی کشوری مناظره دانشجویی که با حضور بیش از ۵۰۰ گروه مناظره کننده از دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار شد، مقام اول را کسب کرد.
انتهای پیام/ر

شیراز، میزبان هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.