سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم بهره برداری از طرح‌های اتوبسرانی اصفهان و حومه :

برداشته شدن بار سنگین سازمان اتوبوسرانی با دریافت یارانه دولتی

فرماندار اصفهان گفت: ناتوانی دولت در پرداخت یارانه به شرکت اتوبوسرانی،بار سنگینی را به این سازمان تحمیل کرده است ولی با همت و تلاش مسئولان و ناوبران و سایر دستگاه‌های زیربط توانسته ایم مشکلات را به حداقل برسانیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمد رضوانی با اشاره به مشکلات حمل و نقل در کشور و استان اصفهان اظهار کرد:با تلاش‌هاو حرکت‌های خوبی توسط مجموعه شهرداری شروع وپیگیری شد و به ثمر رسید.

وی افزود:نمونه‌ی بارز آن بهره برداری از قطار شهری بود که جا دارد از همت والای شهردار اصفهان،شورای اسلامی شهر اصفهان و تمامی دست‌اندرکاران تشکر کنم.

فرماندار اصفهان با اشاره به بدهی دولت به سازمان اتوبوسرانی تصریح کرد:ناتوانی دولت در پرداخت یارانه به شرکت اتوبوسرانی،بار سنگینی را به این سازمان تحمیل کرده است ولی با همت و تلاش مسئولان و ناوبران و سایر دستگاه‌های زیربط توانسته ایم مشکلات را به حداقل برسانیم.

رضوانی با اشاره به مصوبه ای که در دو روز گذشته در شورای حل اختلاف در ارتباط با قیمت به تصویب رسید،گفت:امیدواریم کمک مناسبی برای سازمان اتوبوسرانی اصفهان باشد.

وی در پایان بیان کرد:نگاه ابزاری به مردم درست نیست و ما باید همیشه به مردمی که همواره پشتوانه‌ی محکمی برای نظام بوده اند و در بحران‌ها در صحنه حاضر بودند،احترام بگذاریم و نهایت خدمت رسانی را به این مردم قدر شناس داشته باشیم.

انتهای پیام /س

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.