سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولیایی: تقسیم درآمد تبلیغات محیطی در جایی به غیر از باشگاه ها، سبب رسیدن به بن بست می‌شود

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: وقتی هزنیه فوتبال برعهده باشگاه‌ها است و درآمد بین افراد دیگر تقسیم می‌شود فوتبال به بن بست می‌خورد.

کاظم اولیایی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث تبلیغات محیطی رقابت های لیگ برتر بیان کرد: در سال های پیش بحث اجرای تبلیغات محیطی به مزایده گذاشته می شد و هر شرکتی که پیشنهاد بهتری می داد برنده مزایده می شد اما شنیده می شود امسال با توجه به اینکه سازمان لیگ همواره با مجریان این امر از لحاظ مالی به مشکل خورده قرار است از فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال خودش اجرای تبلیغات محیطی را برعهده بگیرد.

او ادامه داد: سازمان لیگ باید طبق ضوابط مشخص، برنده مزایده تبلیغات محیطی را اعلام کرده و درآمد ناشی از این امر را هم طبق جدول از پیش تعیین شده به باشگاه ها بدهد.


بیشتر بخوانید:

عابدینی: درآمد تبلیغات محیطی لیگ برتر به همه به غیراز باشگاه‌ها می‌رسد


مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: اکنون هزینه فوتبال برعهده باشگاه ها است و درآمدها بین افراد دیگری تقسیم می شود. این امر منجر به بن بست می شود. باید اجازه دهیم تیم ها از درآمد خودشان منتفع شوند و از طریق سازمان لیگ به منابع مالی که یکی از آنها تبلیغات محیطی است برسند.

انتهای پیام/

اظهارات داریوش مصطفوی درباره تبلیغات محیطی لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.