سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ:

بدهی مالی، مانع اصلی گرفتن مجوز حرفه‌ای در فوتبال است

سهیل مهدی: مشکل اصلی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای گرفتن مجوز حرفه ای، بدهی‌های مالی است.

سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در مورد شرایط 2 تیم پایتخت برای گرفتن مجوز حرفه‌ای در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مشکل اصلی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای گرفتن مجوز حرفه ای،  بدهی‌های مالی است. از فصل گذشته روند خوبی برای حل و فصل بدهی‌ها انجام شده است. اما اتفاقی که باید بیافتد این است که باشگاه‌ها باید هرچه زودتر مضوع بدهی‌ها را نهایی کنند. ما هم در کنارشان هستیم و امیدوارم با در نظر گرفتن بودجه مضاعف هر چه زودتر مدارکشان را کامل کنند و در فرصت قانونی مدارک خود را ارسال کنند.

۹  شهریور آخرین مهلت ارسال مدارک

او ادامه داد: با توجه به آغاز مسابقات لیگ برتر، باشگاه‌ها شروع به ارسال مدارک مورد نیاز کرده اند و در فرصت قانونی باید مدارک لازم را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای گری، آماده کنند. ۹ شهریور آخرین زمانی است که کنفدراسیون آسیا برای ارسال مدارک اعلام کرده است و تمام باشگاه‌ها تا آن زمان باید مدارکشان را کامل کنند. بررسی‌های ابتدایی در سازمان لیگ انجام می‌شود و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نظر نهایی را اعلام خواهد کرد.

همه‌ی مشکلات در باشگاه‌ها نیست

او در مورد شرایط اقتصادی باشگاه‌ها گفت: یک بحث مهم وجود دارد، این که کشور ما درگیر مشکلات اقتصادی است و این موضوع بر روی باشگاه‌ها نیز تاثیر گذاشته است. به طور کلی باشگاه‌ها از نظر مالی و بدهی‌های معوقه دچار مشکل هستند. این مشکلات بعضا در اختیار باشگاه نیست و از کنترل آن‌ها خارج است. ما باید بتوانیم به باشگاه‌ها در این زمینه کمک کنیم تا بتوانند یک مدیریت مالی خوب را ایجاد کنند و این بحث را کنترل کنند.

هیچ پرونده‌ای در مورد سند سازی وجود ندارد

سهیل مهدی در مورد پرونده‌های مربوط به سند سازی باشگاه‌های ایرانی گفت: تحت هیچ شرایطی فدراسیون فوتبال نظری در این مورد نداده است. هیچ پرونده ایی با موضوع سند سازی از طرف فدراسیون تائید نشده است. اگر مدرکی وجود داشته باشد که به هر شکلی، مشکلی داشته باشد مسئولیت این موضوع بر عهده خود باشگاه‌ها خواهد بود. ممیزی‌هایی که از طرف کنفدراسیون آسیا اعلام می‌شود به همبن علت است. تا به امروز هیچ ارادی از ایران به عنوان سند سازی یا جعل مدرک گرفته نشده است. شاید کامل نبودن و کسری مدارک داشتیم، اما سند سازی وجود نداشته است.

ورزشگاه شهید وطنی برای هفته سوم آماده می‌شود

مهدی در مورد شرایط تیم نساجی مازندران برای میزبانی در لیگ برتر هجدهم گفت:ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پیشرفت خوبی تا به الان داشته است. وقتی این ورزشگاه را با باشگاه‌های دیگری که درگیر مسائل ساخت و ساز بوده اند مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که پیشرفت خوبی تا الان داشته اند. مسئولان باشگاه کمی کار را دیر شروع کردند. امیدواریم این ورزشگاه برای بازی‌های ابتدایی لیگ برتر آماده شود. با کامل شدن عملیات عمرانی این ورزشگاه ساختار جدید و خوبی برای سکو‌های جدیدشان خواهیم داشت. فکر می‌کنم ورزشگاه شهید وطنی برای هفته سوم لیک برتر آماده میزبانی شود.


بیشتر بخوانید:مهدی: فعالیت‌های هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان قانونی است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.