سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

رستوران گردی رایگان را با استارت آپ‌ها تجربه کنید

یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که به کمک آن می‌توانید فرصت‎های طلایی اوقات فراغت رایگان سپری کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات جوانان  نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان  است که  رشد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

امروزه با گسترش فضای مجازی و همچنین علاقه ای که مردم به این فضا دارند شاهد بروز و ظهور کسب و کارهای بسیاری در این محیط هستیم؛ همچنین به دلیل میزان بازدیدی که فضای مجازی دارد بسیاری از این فضا برای رونق کسب و کارشان هستند بنابراین فضای مجازی را محلی مناسب  برای بازاریابی  و معرفی شغل و خدمت خود می دانند؛ در همین راستا به تازگی یکی از استارت‌آپ ها موفق به طراحی خدمتی شده است که هم به مشتریان و هم به صاحبان مشاغل خدمات طلایی را  ارائه می‌دهد.

مدیر این استارت آپ در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به  راه اندازی خدماتی جدید در حوزه کسب و کارهای اینترنتی  گفت: برای آنکه بتوانیم نقش تأثیرگذاری را در بازاریابی اینترنتی  ایفا کنیم سامانه ای راه اندازی شده است که به صاحبان مشاغل مختلف و مردم عادی خدمت می‌رساند.

وی با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی کمک بسیاری به  بازاریابی می‌کنند، گفت: هر یک از افرادی که در شبکه‌های اجتماعی صفحه ای با تعداد دنبال کننده های بالا داشته باشند  می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند؛ به بازاریابی بپردازند و خدمتی را در ازای آن دریافت کنند.

مدیر این استارت آپ درخصوص چگونگی فعالیت در این سامانه بیان کرد:  هریک از کاربران مطابق با  نیاز‌های روزمره‌ خود می‌توانند از این نرم افزار استفاده کنند؛ پس از آنکه هریک از آنها در سامانه ثبت نام کردند سیستم وارد عمل می‌شود تا تعداد دنبال کنندگان واقعی  آنها را تشخیص  دهد و پس از راستی آزمایی آنها می‌توانند در سامانه فعالیت کنند  و  البته نکته مهم این است که صفحه  آن‌ها در فضای مجازی حتما باید بیش از سه هزار دنبال کننده داشته باشد.

در فضای مجازی تبلیغ کنید و خدمات مختلف دریافت کنید

وی اظهار کرد: از صبح تا شب می‌توانید در این سامانه  فعالیت کنید و خدمات کاملا رایگان دریافت کنید برای مثال صبحانه را در یک رستوران میل کنید؛ ناهار را در رستورانی دیگر و عصر را هم در یکی از کافه های سطح شهر در کنار دوستان خود بگذرانید البته در این نرم افزار تنها رستوران ها وجود ندارند بلکه آرایشگاه ها،  مراکز درمانی،  خدماتی و تفریحی هم وجود دارند و تنها بر اساس علاقه ای که دارید می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. 

مدیر این استارت‌آپ با اشاره به چگونگی استفاده از این سامانه گفت: برای استفاده از خدمات موسسات گوناگون تنها کافی است عکسی به دلخواه بیاندازید و در صفحه شخصی خود  منتشر کنید و سپس نام آن  را رستوران، کافه و یا هر مرکز خدماتی از قبیل کارواش، آرایشگاه و غیره  ذکر کنید و برای او تبلیغی انجام دهید؛ تنها موضوعی که برای سامانه اهمیت دارد  تبلیغ و بازاریابی است که  شما  انجام می‌دهید.

وی یادآور شد: شما می‌توانید در طول یک روز چندین مؤسسه یا رستوران را معرفی کنید یا  مدت طولانی از سامانه استفاده نکنید؛ تنها موضوع مورد اهمیت این است که مراکز مختلف توسط کاربران  معرفی شوند تا به واسطه آن چندین هزار نفر با آن‌ها آشنا شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.