سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۶ کپسول جیوه قاچاق درمیرجاوه

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۶ عدد کپسول جیوه ۶۵ کیلوگرمی قاچاق در یک عملیات توسط ماموران در میرجاوه کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأمورین گارد و انتظامات گمرک شهرستان میرجاوه در حین کنترل خودرو‌های عبوری تعداد ۶ عدد کپسول جیوه که هر کدام ۶۵ کیلوگرم وزن داشتند را از یک دستگاه خودروی تانکر به ظن قاچاق کشف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در همین راستا خودرو حامل این کپسول‌ها توقیف، و متهم دستگیر شد و اقدامات برای رسیدگی پرونده وی در شعبه سوم بدوی زاهدان آغاز شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده بدلیل اظهارات متناقض متهم، عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی و موقعیت خاص جغرافیایی، مستند به قوانین امور گمرکی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تخلف را وارد دانست و قاچاقچی را از حیث مباشرت در قاچاق کالای مجاز مشروط علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به میزان ۳ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/ع

قاچاق کپسول جیوه در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.