سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم وضعیت اضطراری برق در هرمزگان تا اواسط شهریورماه

مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان از تداوم وضعیت اضطراری مدیریت بار شبکه برق هرمزگان (خاموشی ها) تا اواسط شهریور ماه خبر داد.

ذاکری زیارتی مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس  ، گفت: وضعیت اضطراری مدیریت بار شبکه برق هرمزگان (خاموشی ها) تا اواسط شهریور ادامه دارد.
وی افزود:از ابتدای تیرماه پیک مصرف برق خانگی در استان ۲ هزار و ۷۷ مگا وات است که ۴۰۰ مگاوات بیشتر از زمان مصرف عادی است.
ذاکری زیارتی افزود: از ابتدای تیر تاکنون میزان مصرف برق خانگی ۷ درصد افزایش داشته است.
وی گفت: درصورت صرفه جویی ۱۰ درصدی مشترکان خانگی تابستان بدون خاموشی خواهیم داشت.
مدیرعامل توزیع برق هرمزگان با اشاره به کمبود برق تولیدی در استان افزود: اکنون ۶۰۰ مگا وات برق استان از شبکه سراسری تامین می‌شود.
ذاکری گفت: نیاز برق استان در شرایط پیک مصرف ۳ هزار مگا وات است که ۶۵ درصد در حوزه خانگی و ۳۵ در صد در حوزه صنعتی و خدماتی مصرف می‌شود.
در هرمزگان ۲۳۵۰ مگا وات برق تولید می‌شود.
وی با اشاره به مدیریت مصرف برق در دستگاه‌های اداری گفت: برای کاهش ۱۰۰ مگاواتی برق در دستگاه‌های اداری برنامه ریزی شده بود که تاکنون ۵۰ درصد این هدفگذاری محقق شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق در هرمزگان افزود: برق ۴۰ اداره دولتی به علت رعایت نکردن الگوی مصرف در خارج از ساعات اداری قطع گردید.
ذاکری با اشاره به استفاده از منابع جدید تولید برق گفت: ۲۰ مگاوات استان نیز از ژنراتور‌های نهاد‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی تامین شده است.
انتهای پیام/ز


ادامه خاموشی‌های برق در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.