سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نشست دو ساعته امیدی‌ها با رئیس جمهور برگزار شد/ مشکلات اقتصادی، ترمیم کابینه از محورهای گفتگو بود

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت: اعضای فراکسیون امید با توجه به حوزه تخصصی خود مسائل و مشکلاتی را در نشست با رئیس جمهور مطرح کردند.

فاطمه سعیدی عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح نشست صبح امروز این فراکسیون با رئیس جمهور گفت: اعضای هیئت رئیسه فراکسیون امید، امیدی‌های هیئت رئیسه مجلس و فراکسیون های تخصصی در نشستی دو ساعته با رئیس جمهور به گفت‌وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم ضروری است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: جلسه خوبی بود و نمایندگان توانستند با صراحت و شفافیت درباره مسائل روز و حوزه‌های تخصصی خود مطالبی را مطرح کند.

وی افزود: رئیس جمهور هم بیش از یک ساعت به مطالبات و سوالات اعضای فراکسیون امید پاسخ دادند که این پاسخ‌ها امیدوار کننده بود.

سعیدی تاکید کرد: بیشتر محور مطالب مطرح شده درباره ترمیم تیم اقتصادی و کابینه دولت، تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و ارز و ... بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: هر نماینده در حوزه تخصصی فراکسیون خود مطالبی را مطرح کرد و بنده هم در حوزه مسائل آموزشی،‌ احکام دانشجویان بازداشتی، بازداشت شدگان محیط زیست و ... موضوعاتی را مطرح کردم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.