سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه‌کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با قاطعیت پای «به کودکان شلیک نکنید» خواهم ایستاد

سیدزاده ضمن بیان رضایت کامل از فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» گفت: نسخه نهایی فیلمنامه این اثر آماده ساخت شده است.

سید سعید سیدزاده تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نسخه نهایی و اصلی فیلمنامه این اثر بالاخره پس از چندین بار بازنویسی اوایل تیرماه آماده شد تا پس از فراهم شدن امکانات، زمینه تولیدش را آغاز کنیم.

وی افزود: نسخه نهایی این اثر بدون اندک دغدغه و کم و کاستی به خاطر فیلمنامه خوبی که دارد ساخته خواهد شد؛ فیلمنامه اثری با ریتمی تند، تاثیرگذار، اکشن و با ارزش شده که می‌توان محکم پای آن ایستاد. مخاطب با حدود صد دقیقه فیلم نفسگیر و عاطفی اجتماعی روبرو می‌شود و جسارت و شجاعت را در اثری متفاوت در حوزه مقاومت خواهد دید.

این تهیه‌کننده بیان کرد: فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» جزو کار‌هایی است که با قاطعیت مطلق پای آن می‌ایستم؛ چون به شخصه و تا به امروز در حوزه‌های مختلف سینما فعالیت و سمت داشتم و به شدت نکته سنج و ریزبین شدم. این وسواس و نگاه ریزبینانه را در قبال نسخه نهایی فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» هم اعمال کردم.

وی اذعان کرد: فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» روایت و نگاه جهان شمولی دارد که از بطن و دل مردم و بدون قضاوت ارائه می‌شود. کل قصه در عراق می‌گذرد و مظلومیت انسان‌های این سرزمین را نشان می‌دهد.

سیدزاده خاطرنشان کرد: کل تحقیقات این فیلم در عراق انجام شده و طی چندین ماه رفت و آمد، رایزنی با مدیران و مقامات مسئول آماده شد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» به تهیه کنندگی سید سعید سید زاده و کارگردانی انسیه شاه حسینی خواهد بود.

انتهای پیام/

فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» نهایی شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.