سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به خانواده شهدا در دستور کار است

فرماندار گناوه گفت: رسیدگی و تکریم به خانواده معظم شهدای گرانقدر از ابتدای دولت یازدهم تاکنون در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد یکشنبه شب در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان افزود: در دولت روحانی نگاه ویژه‌ای به فرهنگ ایثار و شهادت شد و اتفافات خوبی نسبت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتاد که پرداخت مطالبه‌های بحقی که سال‌های سال معطل مانده بود و ر. دولت یازدهم تحقق یافت، بخشی از آن است.

وی اظهارداشت: امنیت، آرامش، اقتدار و عزت کشور و نظام مدیون خون شهدای والامقامی است که با نثار جان خود از سرزمین و انقلاب جانانه دفاع کردند و اجازه ندادند که یک وجب خاک کشور عزیزمان به تصرف دشمن در آید.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گناوه افزود: وحدت و همدلی و انسجام بین همه آحاد جامعه در برهه کنونی که دشمن نظام و انقلاب را مورد هجمه قرار داده است ضرورت دارد و رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری بر این مهم بار‌ها تاکید کردند.

وی گفت: ادارات درصورت داشتن سهمیه اشتغال، فرزندان شهدا و ایثارگران را در اولویت قرار دهند.

پاک نژاد افزود: ادارات و نهاد‌های شهرستان تمثال شهدای والامقام را در محیط کاری نصب و کلاس‌های مدارس به نام شهدا مزین شود.
فرماندارگناوه بیان کرد: در جلسه آینده شورای ترویج فرهنگ و ایثار شهادت هر دستگاه عضو، گزارشی از عملکرد حوزه خود ارایه دهد.

انتهای پیام/م

رسیدگی و تکریم خانواده معظم شهدا

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.