سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ بیکاری شهرستان دیلم از متوسط استانی بیشتر است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: نرخ بیکاری شهرستان دیلم از متوسط استانی بیشتر است که زیبنده شهرستانی با این ظرفیت‌های اقتصادی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا عوض‌پور بعدازظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر در دیلم اظهار داشت: شش درصد از جمعیت استان در شهرستان دیلم قرار دارد و شاهد افزایش نرخ شهرنشینی در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به نرخ باسوادی ۸۹.۲ درصدی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری شهرستان دیلم از متوسط استانی بیشتر است که زیبنده شهرستانی با این ظرفیت‌های اقتصادی نیست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهربا اشاره به اینکه نرخ رشد جمعیت شهرستان دیلم از متوسط استان کمتر است، اضافه کرد: نرخ مشارکت اقتصادی در دیلم نسبت به میانگین استانی کمتر است.

وی یکی از اولویت‌های شهرستان دیلم را اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها به منظور توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان در دستور کار است که اعتبارات مورد نیاز تخصیص می‌یابد.

عوض‌پور با بیان اینکه شبکه‌های آبرسانی شهرستان دیلم وضعیت بهتری نسبت به دیگر نقاط استان دارند، ادامه داد: شبکه‌های آبرسانی این شهرستان فرسودگی کمتری دارد و وضعیت مطلوب‌تری را در این شهرستان شاهدیم.

وی از تخصیص ۴۰ میلیارد تومان به منظور تکمیل پروژه‌ها در شهرستان دیلم خبر داد و گفت: چندین پروژه مهم در شهرستان دیلم در دست اجرا است که بخشی از آن در هفته دولت و بخشی در دهه فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م

نرخ بیکاری دیلم زیبنده این شهرستان نیست

برچسب ها: بیکاری ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.