این پویش در قالب مسابقهای با موضوع مطالعه کتاب «جام جهانی در جوادیه» طراحی شده است و نوجوانان میتوانند با تهیه کتاب و مطالعه آن، در مسابقه شرکت کنند.
«کتاب جام جهانی در جوادیه» یکی از رمانهای نوجوانانه داود امیریان است که در آن با روایت یک جام جهانی خیالی در محله جوادیه تهران، تلاشهای بچههای ایرانی در مقابل تیمهای خارجی را به تصویر میکشد و همچنین نکات اخلاقی این بچهها را در موقعیتهای مختلف به منصه ظهور میگذارد.
«جام جهانی در جوادیه» کتابی است که میتواند با طرح یک رمان جذاب، حس اعتماد به نفس نوجوانان را تقویت کند و در کنار آن مضامین اخلاقی را به خوبی به ذهن مخاطب القا کند.
مجتبی روانان مدیر تولیدات مرکز اوج کودک و نوجوان که برگزار کننده این کمپین است در گفتگویی به استفاده این کمپین از درگاههای اطلاع رسانی مختلف خبر داد و اظهار کرد: در کمپین بخون قهرمان شو تلاش کردیم هم رسانههای رسمی را تحت پوشش قرار دهیم و هم از طریق رسانههای مجازی مخاطبین خود را جذب کنیم.
وی ادامه داد: برای مثال همان گونه که تبلیغات و برنامههای مختلفی از طریق شبکههای رادیویی و تلویزیونی داریم، صفحات این کمپین در فضای مجازی به شدت فعال است و مخاطبان نوجوان را که با این فضا بیشتر از نسلهای گذشته خود مرتبط هستند، درگیر کرده است.
روانان در خصوص یکی از نکات جالبی که در حین برگزاری کمپین رخ داد، اظهار داشت: در طول برگزاری این کمپین متوجه شدیم نوجوانان محله جوادیه با الهام گیری از کتاب «جام جهانی در جوادیه» یک لیگ فوتبال راه اندازی کرده اند که با حضور پیشکسوتان ورزشی و هنرمندان این محله هفته گذشته به پایان رسید.
انتهای پیام/