سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فغانپور: فدراسیون فوتبال قراردادی با آدیداس ندارد

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با آدیداس تا پایان جام جهانی 2018 بود و دیگر قراردادی با شرکت آلمانی نداریم.

صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حواشی ایجاد شده در عقد قرارداد فدراسیون فوتبال و شرکت آلمانی آدیداس بیان کرد: قرارداد قانونی فدراسیون فوتبال ایران با آدیداس تا پایان جام جهانی 2018 روسیه بود و پیش از آغاز مسابقات بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال، صورت جلسه ای میان تاج و آدیداس امضا شد و آنها توافق کردند تا پایان جام ملتهای آسیا 2019  امارات، این شرکت حامی لباس های تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشد.

او افزود: هنوز تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم جدیدی مبنی بر عقد قرارداد دوباره تا پایان جام ملتهای آسیا با آدیداس نگرفته و به ما نیز اطلاعی داده نشده است تا کارهای مربوط به این قرارداد را انجام دهیم. قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آدیداس تا پایان جام جهانی 2018 روسیه بود و توافقی هم برای حضور این شرکت تا پایان جام ملتهای آسیا 2019 انجام شده اما قراردادی امضا نشده است.

فغانپور درباره احتمال حضور شرکت لینینگ به عنوان حامی  تیم ملی خاطرنشان کرد: هنوز درباره این موضوع چیزی نشنیده ام و نمی توانم اظهار نظر کنم.


بیشتر بخوانیدتناقض در اظهارات فغانپور پیرامون قرارداد آدیداس


انتهای پیام/

اظهارات فغانپور درباره عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.