سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی نیروی انسانی در مدارس خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت: با ساماندهی دقیق مهر ماه ۹۷ هیچ کلاسی بدون معلم در استان نخواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ براتعلی حاتمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گردهمایی مشترک مدیر کل و معاونین اداره کل با روسا و معاونین آموزشی و پرورشی شهرستان‌های استان گفت: با ساماندهی دقیق مهرماه ۹۷ هیچ کلاسی بدون معلم در استان نخواهد بود.

وی هدف از ساماندهی نیروی انسانی، استفاده صحیح از منابع انسانی موجود بیان کرد و گفت: با برنامه ریزی دقیق ساماندهی نباید هیچ کلاس درسی در سراسر استان بدون معلم باشد.

قنبرعلی خوش آینه معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی در این جلسه گفت : ۱۶۵ هزار دانش آموز استان در ۷ هزارو ۵۰۰ کلاس درس در استان تحصیل می‌کنند.

وی افزود: ۱۶ هزار فرهنگی در استان مشغول به کار هستند که با برنامه ریزی دقیق وساماندهی صحیح می‌توان نیروی انسانی مدارس را تامین کرد.

بدخشان معاون آموزش ابتدایی گفت: در راستای کیفیت بخشی و نظارت بر مدارس روستایی، عشایری و چندپایه در خراسان شمالی ۸۰ راهبر آموزشی و تربیتی جذب خواهند شد.

وی افزود: مهر ماه ۹۷ سال اجرای کامل نظام آموزشی از لحاظ ساختاری ۳-۳-۶ می‌باشد که باید شرایطی محقق گردد تا انگیزه و نشاط بین همکاران ایجاد شود.

بدخشان اظهار کرد: مقرر شد که شهرستان‌ها و مناطق ۳ برابر سهیمه اختصاص یافته به استان معرفی نموده که افراد داوطلب از بین معلمین، معاونین، مدیران و مدرسین توانمند می‌باشند.

حسن لنگری معاون تربیت بدنی وسلامت اموزش و پرورش استان از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های عمومی درس تربیت بدنیبرای ۲ هزار و ۶۱۵ آموزگار مدارس دخترانه خبر داد و گفت: تجهیزات ورزشی در اواخر شهریور ماه با محوریت مدارس عشایری برای شهرستان‌ها ارسال خواهد شد.

عباس سعیدی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان این که تعادل و توازن نیروی انسانی باعث رشد و ارتقا کیفیت آموزش می‌شود ، گفت: با استقرار پایه دوازدهم ساعت آموزشی این پایه ۲۴ واحد حضوری و ۱۱ واحد غیر حضوری است که امیدواریم دانش آموزان بتوانند از فرصت پیش آمده به نحوه احسن برای پذیرفته شدن در کنکور استفاده کنند.

انتهای پیام / ب 

تحصیل ۱۶۵ هزار دانش آموز در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.