سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در مشهد:

اقدامات سپاه ستون فقرات محرومیت زدایی در تمام نقاط کشور است

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: تا به امروز سپاه ۵۴۳۶۸ سری جهیزیه تهیه و در سراسر کشور توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سیدضیاء‌الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه‌های طرح ولایت گفت: اقدامات سپاه و نیروی زمینی سپاه به‌عنوان ستون فقرات محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور به طور خاص در خراسان‌رضوی و مشهد انجام می‌شود و ادامه دارد.
 
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران  به گزارش کار سپاه در مورد تامین جهیزیه برای زوجین پرداخت و گفت‌: تا به امروز 16000 هزار جهیزیه با کمک کمیته امداد و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) توزیع کردیم. در حدود 30 هزار و 368 جهیزیه توسط نیرو‌های سپاه و قرارگاه‌های دیگر سپاه با همکاری قرارگاه مرکزی تهیه شده است و تا به امروز سپاه 54368 سری جهیزیه تهیه و در سراسر کشور توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه تا به امروز 9 قرارداد عمرانی با سپاه استانی داشته که نخستین آن قرارداد با سپاه امام رضا (ع) با 548 پروژه با اختصاص 4 میلیارد و 318 میلیون تومان است؛ دومین قرارداد طرح کرامت برای محلات مشهد و 26 پروژه با اختصاص 6 میلیارد تومان است و سومین قرارداد نیز طرح برونسی در حاشیه‌شهر مشهد با 2072 پروژه به مبلغ 39 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران گفت: قرارداد کمک به 16 حوزه علمیه با 3 میلیارد و 590 میلیون تومان منعقد شده، قرارداد برای دهستان‌های استان با 92 پروژه با هزینه 26 میلیارد و 655 میلیون تومان منعقد شده و قرارگاه عملیاتی ثامن با نزدیک 11 میلیارد تومان منعقد شده است. همچنین قرارداد قرارگاه خاتم با 63 پروژه با هزینه 766 میلیون تومان منعقد شده است.

سردار حزنی افزود: دانشگاه امام حسین (ع) نیز 30 پروژه را به مبلغ 940 میلیون تومان منعقد کرده است؛ سپاه در کار‌های عمرانی 3784 پروژه در استان به مبلغ 93 میلیارد و 433 میلیون تومان کار انجام داده؛ در کار‌های غیرعمرانی نیز 4055 پروژه با سپاه امام رضا (ع) و 1621 پروژه هم از سوی قرارگاه ثامن به مبلغ یک میلیارد و 841 میلیون تومان منعقد شده است.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه در بحث محرومیت‌زدایی، در مناطق محروم و حاشیه شهر تا به امروز 9443 پروژه در خراسان رضوی به مبلغ 125 میلیارد و 274 میلیون تومان انجام گرفته است.

 انتهای پیام//ج.ر
 

سفر دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران به مشهد

برچسب ها: سپاه ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.