سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش وصول معوقات بانکی در مازندران

وصول مطالبات بانکی در سه ماهه امسال نسبت به مشابه سال قبل قریب ۶۰ درصد کاهش داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران، محمد حسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در حاشیه دومین کمیته اسناد گفت: تا پایان خرداد امسال ۵۱۷ میلیارد ریال معوقات بانکی از بدهکاران وصول کردیم که سهم بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی از این مبلغ بیش از ۳۰۸ میلیارد ریال بوده است.

وی وجود قوانین موازی و معارض، عدم اراده جدی شورای هماهنگی بانک‌ های استان و وضعیت موجود اقتصادی را از عمده دلایل این کاهش بیان کرد و افزود: در این مدت بیش از ۱۲ هزار و ۹۲۱ میلیارد ریال مطالبات بانکی در کشور وصول شد.

بهادر از افزایش ۱۰۴ درصدی پرونده‌های تشکیلی اجرا در سه ماهه اول سال خبر داد و گفت: در این مدت دو هزار و ۷۰۷ پرونده اجرایی در استان تشکیل شده که ۵۳۳ مورد آن مربوط به اسناد تعهدی و مهریه و ۱۵۹۱ مورد آن مرتبط با اسناد رهنی و قرارداد‌های داخلی بانک‌ ها و مابقی درباره چک و سایر پرونده‌ های اجرایی بوده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران افزود: مختومه کردن ۷۱۹ پرونده اجرایی در این مدت و وصول بیش از ۴۳ میلیارد ریال حق مزایده از دیگر اقدامات کارکنان و حاصل تلاش ۲۴ واحد ثبتی در استان بوده است.

انتهای پیام/ م

کاهش ۶۰ درصدی وصول معوقات بانکی در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.