سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف پرونده ۳۷ قرارداد راکد شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از بررسی و تعیین تکلیف پرونده ۳۷ قرارداد راکد شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، بابایی مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشکیل نخستین جلسه داوری این شرکت در سال‌جاری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: مساحت زمین‌های تعیین تکلیف شده در این ۳۷ پرونده ۲۴ هکتار است.

وی با اشاره به نگاه حمایتی هیات داوری با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود، افزود: در دو جلسه متوالی داوری برگزار شده پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط هیات داوری برای ۲۵ پرونده به مساحت ۲۰.۵ هکتار مهلت داده شد تا نسبت به ایجاد واحد در زمین صنعتی اقدام کنند.

بابایی ادامه داد: در این جلسه رای به فسخ قطعی ۱۲ فقره پرونده داده شد که بر اساس این تصمیم ۳.۵ هکتار زمین صنعتی آزادسازی شده و می‌توان در اختیار سایر سرمایه‌گذاران جدید قرار داد.

وی با اشاره به فراوانی قرارداد‌های مورد بررسی قرار گرفته، گفت: این پرونده‌ها شامل قرارداد‌هایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سلیمی، مراغه، تبریز ۴، سراب، کاغذکنان، آخولا، سرامیکی مرند، سرمایه‌گذاری خارجی، بناب، شورگل، ملکان، ورزقان، میانه، بیلوردی، اهر و دوزدوزان است. 

 

انتهای پیام/ش

پرونده ۳۷ قرارداد راکد شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی تعیین تکلیف شد

برچسب ها: صنعت ، اشتفال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.