سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه کشور؛

نقش کلیدی جشنواره امام رضا (ع) در حرکت فراگیر و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی

رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه کشور گفت: جشنواره امام رضا (ع) نقشی مهم و کلیدی در حرکت فراگیر و ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی در کشور ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه کشور در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، گفت: همه ما، ریزه خواران و سفره نشینان ضامن آهو، حضرت امام رضا (ع) هستیم و ایران به برکت وجودی فرزندان حضرت موسی بن جعفر (ع) زنده است.

وی تصریح کرد: با وجود همه تهدیداتی که کشور ما با آن مواجه بوده و هست، توانسته است به برکت وجودی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مسیر خود را دنبال کند و در این میان، توکل و اتصال به حضرت رضا (ع) جلوه‌های متمایزی داشته است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه کشور گفت: با توجه به آنچه که بیان شد، مشهد باید در همه برنامه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... در کشور پیشتاز باشد و برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) با مرکزیت مشهد نیز فرصتی را برای تحقق این موضوع فراهم آورده است.

حجت الاسلام گواهی افزود: برگزاری این جشنواره با عنوان حرکتی فراگیر که با نام حضرت رضا (ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود، در زمینه ارتقاء سطح فعالیت‌های مختلف و به خصوص فعالیت‌های فرهنگی در کشور، نقشی مهم و کلیدی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه توقع از جشنواره این است که به گونه‌ای ساماندهی شود که به ابتلائات و نیاز‌های روز جامعه پاسخ دهد، تصریح کرد: با شناسایی دقیق این نیاز‌ها و تاکید بر فرهنگ غنی رضوی و بهره گیری از وجود امام رضا (ع) به عنوان عالم آل محمد (ص) می‌توانیم مشکلات روز جامعه را برطرف کنیم و از فرهنگ غنی رضوی در ابعاد گوناگون زندگی خود بهره‌مند شویم.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

نقش مهم جشنواره امام رضا(ع) در ارتقا فعالیت های فرهنگی کشور

برچسب ها: بسیج ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.