سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کلید خورد

حسن نیا گفت: برای نخستين بار طرح گسترده بيمه تكميلی رايگان رانندگان حمل ونقل بار در کشور اجرايی می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت:برای نخستین بار در تاریخ حمل‌ونقل جاده‌ای كشور، طرح گسترده بیمه تكمیلی رایگان رانندگان حمل ونقل بار اجرایی می‌شود. به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای كالای كشور ، از اول مرداد ماه (امروز) طرح بیمه تكمیلی برای ۹۰۰ هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل كالا به همراه همسرانشان به صورت رایگان اجرایی می‌شود.

بر اساس این گزارش رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای كالا می‌توانند با مراجعه به مراكز ارائه كارت هوشمند در سراسر كشور نسبت به تكمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

این گزارش حاكی است مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از خدمات بیمه تكمیلی رانندگان شامل «شماره شبای حساب بانكی راننده» و «مشخصات شناسنامه ای همسر (كارت ملی و شناسنامه)» است.

بر مبنای این گزارش بیمه تكمیلی رانندگان كه همواره یكی از مطالبات رانندگان بوده است با فرایند محور قرار دادن كنترل هزینه بین صاحب كالا، شركت حمل‌ونقل و راننده اجرایی خواهد شد و مقرر است بدون پرداخت هزینه در فاز نخست رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد تمامی اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

انتهای پیام/

رانندگان حمل و نقل جاده ای تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
باید سن بازنشستگی کاهش پیدا کنه دو برابر کارگر حق بیمه پرداخت میکنیم پس باید حقوق بازنشستگی هم دو برابر حقوق کارگر باشه