سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از حساب مشترک استفاده نکنید

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برداشت غیرمجاز از حساب افراد خانواده گفت: استفاده از حساب مشترک یکی از مشکلاتی که در امور مالی بعضی از خانواده مشاهده می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی کریمی   رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: گاهی یکی از اعضای خانواده با خرید اینترنتی و اطلاع ندادن به صاحب اصلی حساب بانکی باعث ایجاد دردسر برای خود و دیگر اعضای خانواده می‌شود.

وی یادآوری کرد: در همین رابطه چندی پیش شخصی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد فردی ناشناس مبلغ 5 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش به صورت اینترنتی برداشت کرده است.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه این برداشت غیر مجاز به صورت خرید اینترنتی بوده است، ادامه داد: ماموران پلیس فتا با بکارگيری اقدامات فنی، یک خانم را که همسر شاکی بود را شناسايی و با هماهنگی مقام قضائی احضار کردند.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: این خانم به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد که چون حساب بصورت مشترک مورد استفاده قرار می‌گرفته است به اطلاعات کارت دسترسی داشته و با سوءاستفاده از اعتماد همسر خود اقدام به خرید اینترنتی شارژ تلفن همراه کرده اما زمانی که مبلغ خرید به بیش از حد مورد توافق رسیده از اعلام به همسرش خود‌داری کرده است.

وی با بیان اینکه بخشی از برداشت‌های غیر مجاز بانکی از سوی نزدیکان و دوستان و آشنایان صورت می‌گیرد، به شهروندان توصیه کرد: بهتر است هر یک از افراد خانواده از حساب بانکی مستقل استفاده کنند، همچنین بعضی از بانک‌ها با ایجاد چند کارت برای یک حساب با عنوان کارت خانواده سقف برداشت از حساب را برای هر کارت بانکی مشخص می‌کنند که خانواده‌ها می‌توانند از این سیستم نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/س

توضیحات پلیس فتا کرمانشاه در مورد برداشت غیر مجاز از بانک ها

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، بانک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.