سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انور قرقاش: چنانچه تلاش‌های سازمان ملل به نتیجه نرسد، نبرد الحدیده از سرگرفته می‌شود

وزیر مشاور در امور خارجی امارات اعلام کرد در صورتی که تلاش‌های فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن به نتیجه نرسد، نبرد الحدیده از سرگرفته می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجی امارات اعلام کرد در صورتی که تلاش های مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن به نتیجه نرسد، نبرد الحدیده از سرگرفته می شود.

انور قرقاش در حساب توئیتر خود نوشت در صورتی که تلاش‌های مارتین گریفیتس برای عقب نشینی حوثی ها (انصارالله) از شهر الحدیده به نتیجه نرسد، عملیات آزادسازی این شهر (!) ادامه می یابد.

اظهارات قرقاش پس از آن مطرح شد که دولت مستعفی و فراری یمن روز یکشنبه پاسخ خود را درباره پیشنهادهای سازمان ملل در زمینه نبرد الحدیده که با فشارهای بین المللی متوقف شده است، به مارتین گریفیتس ارائه کرد.

قرقاش در توئیتر خود افزود: امیدواریم تلاش های سیاسی فرستاده ویژه سازمان ملل در آزادسازی شهر الحدیده به نتیجه برسد چون در غیر این صورت آزادسازی الحدیده در راه خواهد بود.

این وزیر اماراتی گفت: امیدواریم تلاش های گریفیتس در متقاعد کردن حوثی ها (انصارالله) برای عقب نشینی از شهر الحدیده مانع از بروز رویارویی نظامی در این شهر شود.

قرقاش در ادعایی عجیب گفت حمله ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان به الحدیده با توجه به رعایت مسائل انسانی و حفظ جان غیرنظامیان شایسته تحسین جامعه بین المللی است (!).

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
این نادان چون آمریکا حامی اش است میتونه حرف بزنه و گرنه اگه آمریکا نبود ایران در 45 دقیقه تمام سرزمینش را تصرف و حکومتش را از بین میبرد.