سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز برنامه توسعه‌ای در فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت : با برنامه توسعه‌ای که در فرودگاه کرمانشاه آغاز شده به زودی شاهد برقراری پروازهای خارجی و راه‌اندازی کارگو در این فرودگاه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت : مجوز برقراری کارگو در فرودگاه کرمانشاه اخذ شده اما چون فعلا پرواز خارجی ندارد، برقرار نشده است.

وی گفت : مجوز کارگو برای فرودگاه کرمانشاه از حدود یک سال و نیم پیش اخذ شده و در حال حاضر چون پروازهای خارجی در فرودگاه کرمانشاه برقرار نیست، امکان استفاده از کارگو وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به محض اینکه پروازهای خارجی برقرار شود و مشتری وجود داشته باشد می‌توان از کارگو در فرودگاه کرمانشاه استفاده کرد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه مجوز اولیه برای صادرات هوایی اخذ شده است، یادآوری کرد: گام به گام پیش می‌رویم و پس از برقراری رویه صادرات دنبال پیگیری واردات کالا از طریق حمل و نقل هوایی خواهیم رفت.

حیدری از ظرفیت عظیم حمل و نقل هوایی در کرمانشاه یاد کرد که می‌تواند برای جابجایی کالاهای با ارزش زیاد و وزن کم مانند فرش، زعفران و ... بسیار مفید باشد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مجوز برقراری کارگو در فرودگاه کرمانشاه

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.