سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای پیراهن شماره ۱۰۰ تیم ذوب آهن به شهردار اصفهان

در دیدار مدیران باشگاه ذوب آهن با شهردار اصفهان، پیراهن شماره ۱۰۰ تیم فوتبال این باشگاه به نوروزی اهدا شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در مراسم اهدای پیراهن ذوب آهن به وی  گفت: ذوب آهن یکی از ریشه دارترین باشگاه‌های ایران است و امیدواریم همچنان در مسیر موفقیت گام بردارد. فعالیت ما در ورزش همگانی است و تلاش می کنیم کار تخصصی به دست اهلش سپرده شود.

وی ادامه داد: امیدوارم از این به بعد ارتباطات تداوم داشته باشد و بتوانیم برای شور و نشاط اجتماعی از فضاهای موجود استفاده کنیم، فوتبال یک تفریح سالم برای مردم است و می بینیم که برای یک مسابقه فوتبال چه جمعیتی به ورزشگاه می روند.

نوروزی خطاب به مدیران باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: کار شما کشف و پرورش استعدادها و قهرمان پروری است که می تواند تبدیل به یک سرمایه ملی شود؛ زمانی که رشید مظاهری در دروازه تیم ملی می ایستد یا احسان حاج صفی با پیراهن تیم ملی بازی می کند همه خوشحال می شویم و این نقش باشگاه را در شور و نشاط اجتماعی نشان می دهد که حتی به امنیت شهر هم کمک می کند.

شهردار اصفهان افزود: همین امر باعث می شود نقش یک باشگاه ورزشی را در تامین آسایش و آرامش شهر احساس کنیم، امروز یک باشگاه ممکن است از یک پادگان نقش امنیتی بالاتری داشته باشد، آن ها به گونه ای دیگر ایفای نقش می کنند اما شما دستگاه پیشگیری کننده از وقوع حوادثی هستید که گاهی می تواند خطرات زیادی برای کشور داشته باشد.

همچنین مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این دیدار ضمن ارائه گزارش از عملکرد باشگاه ذوب آهن و تیم فوتبال این باشگاه، اظهار کرد: اوج اقتدار باشگاه ذوب آهن مربوط به سال ۸۸ است. تیم فوتبال ذوب آهن در آن سال با ۴۷ امتیاز، هم امتیاز با تیم استقلال و تنها به دلیل تفاضل گل در رتبه دوم لیگ برتر فوتبال قرار گرفت و یک ماه پس از این اتفاق همان تیم قهرمان جام حذفی شد.

سعید آذری تغییر و تحولات رخ داده در هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن پس از این افتخارات را عامل افت شدید باشگاه بیان کرد و افزود: این افت تا جایی پیش رفت که ماندن تیم فوتبال باشگاه در لیگ برتر تبدیل به آرزو شده بود، این تیم در سال های ۹۰تا ۹۲ سال های بسیار پرتنش را پشت سرگذاشت و پس از این افت و تغییر و تحولات صورت گرفته در باشگاه به طور مجدد قهرمان جام حذفی و قهرمان سوپرجام لیگ فوتبال ایران شد. همچنین در سال ۹۳ نایب قهرمان لیگ برتر شدیم و ۴ سال پیاپی است که به عنوان نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: شرایط ویژه‌ای در باشگاه ذوب آهن طی این سال ها رخ داد و این نوید را می داد که در فصل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بتوانیم به طور مجدد تیم را در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشاهده کنیم اما در کمال تاسف بودجه باشگاه بدون هماهنگی اعضای هیئت مدیره در طول دو سال گذشته حدود ۲۶ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد. با وجود این کاهش شدید بودجه و کمبود منابع مالی به واسطه مدیریت سیستمی که در باشگاه وجود داشت، حمایت و درایت همکارنم در هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن شرایط ایده آلی را در کشور تجربه می کند.

وی با بیان اینکه فوتبال بهترین وسیله برای پرکردن اوقات فراغت جوانان است، ادامه داد: یک مسابقه فوتبال حداقل ۶ ساعت از اوقات فراغت جوانان و مردم را پر می کند، از همین رو می طلبد نگاه ویژه‌ای از سوی مدیریت شهری به این رشته صورت بگیرد. ذوب آهن همواره تلاش کرده نماینده شایسته‌ای برای شهر، استان و کشور باشد و امیدوارم این روند رو به رشد باشگاه ادامه پیدا کند.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: این باشگاه هیچ گاه برای مطالبه گری نزد مدیران استانی و شهری نرفته است، اما بدون تردید این باشگاه نیازمند حمایت مدیران شهری است و باید با دیدگاه متفاوتی به باشگاه و فعالیت های فرهنگی و ورزشی آن بنگرند.

انتهای پیام /

دیدار شهردار اصفهان با مدیرعامل ذوب آهن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.