سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی برق در بیرجند و افزایش تعداد حبس در آسانسور

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند گفت:آمار حبس در آسانسور هفته گذشته به دلیل قطع شدن برق در بیرجند افزایش داشته است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حسینی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بیرجند گفت:در هفته گذشته روزانه به طور میانگین 5 مورد حبس در آسانسور رخ داده که آمار بالایی را به خود اختصاص داده است.


وی با بیان اینکه متأسفانه به دلیل قطع ناگهانی برق و عدم هماهنگی با سازمان آتش نشانی این سازمان با مشکلات متعددی برای امداد رسانی مواجه بوده است،افزود:در برخی قطعی های برق به طور همزمان و به صورت میانگین 15 تا 20 مورد حبس در آسانسور گزارش شده که چنانچه حادثه ای همزمان می شد با مشکلات فراوانی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان مواجه بودیم.


حسینی از مردم خواست در صورت حبس در آسانسور صبر و شکیبایی نموده و حتی الامکان ابتدا با شرکت طرف قرارداد تماس بگیرند همچنین اداره برق برای قطعی با این سازمان هماهنگ باشد.


مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند با بیان اینکه هفته گذشته 61 حادثه و حریق نیز اتفاق افتاده است،گفت:۷ مورد از این حوادث در خارج از محدوده شهری بوده است و همچنین ۲۶ مورد در محدوده منطقه یک شهرداری و ۲۸ مورد در محدوده منطقه دو شهرداری بیرجند رخ داده است.


وی از مهار ۱۲ مورد حریق طی این مدت در بیرجند خبر داد و افزود:خوشبختانه در این مدت حادثه منجر به فوت نبوده و 44 نفر توسط نیروهای امدادی این سازمان نجات یافتند.


حسینی از شهروندان خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه‌های آتش‌نشانی،مانع بروز این گونه حوادث شوند.


مدیرعامل سازمان آتش نشانی بیرجند اظهار کرد:در هفته گذشته مشاهده مار نیز در سطح شهر بیرجند افزایش داشته که شهروندان باید در این مواقع خونسردی خود را حفظ کرده و سپس با شماره 125 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/غ

وقوع 61 مورد حادثه و حریق در هفته گذشته 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.