سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیبت ۱۱ بازیکن در تمرین تیم ملی امید/ سلطانی فر و صالحی امیری در جمع شاگردان کرانچار + تصاویر

تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعت ۱۰:۱۵ در زمین اصلی مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نخسین تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران در مرحله نهایی اردوی آماده سازی پیش از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از ساعت ۱۰:۱۵ در زمین اصلی مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.

به جز امید نورافکن و رضا شکاری، بازیکنان لژیونر تیم ملی امید و سینا زامهران، ملی پوش مصدوم تیم پدیده علی شجاعی و نیما میرزازاد(نساجی مازندران) محمد مسلمی پور، محمدرضا آزادی، علی طاهران(تراکتورسازی) محمد سلطانی مهر(سایپا) مهدی قائدی(استقلال تهران) و سید محمد خرم الحسینی(ماشین سازی تبریز) ۸ بازیکن دیگر هم در این تمرین غیبت داشتند تا این جلسه تمرینی تنها با ۱۷ بازیکن برگزار شود.

بازیکنان و اعضای کادرفنی همراه با حمید استیلی ساعت ۱۰ وارد زمین شدند.

بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن بدن های خود به ۲ گروه تقسیم شده و زیرنظر سهراب بختیاری زاده و رضا شاهرودی بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و پاسکاری تحت فشار را انجام دادند.

تونچی مردالیاس هم شهاب عادلی و مهدی امینی را به گوشه ای از زمین برد و با آنها تمرینات اختصاصی انجام داد.

شاگردان کرانچار زمان استراحت سمت حسین کلانی و حمید استیلی که روی نیمکت های کنار زمین نشسته بودند رفته و با آنها خوش و بش کردند.

در ادامه فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین برگزار شد.

کرانچار و دستیارانش هم در گفت و گو با حسین کلانی و استیلی تاکید کردند برای آسیب نرسیدن به برنامه های آماده سازی تیم ملی امید باید برگزاری ۲ بازی تدارکاتی با عراق قطعی شود.

این تمرین راس ساعت ۱۱:۳۰ به اتمام رسید.

مسعود سلطانی، وزیر ورزش و جوانان همراه با رضا صالحی امیری پس از پایان تمرین به مرکز ملی فوتبال آمدند و برای بازیکنان صحبت کردند.

رضا صالحی امیری با اعلام اینکه مواضع وزارت ورزش و جوانان با کمیته ملی المپیک هماهنگ است تنها از زحمات بازیکنان و کادرفنی تشکر و از صحبت های رسمی امتناع کرد.

پس از اهدای پیراهن شماره ۸ پرسپولیس متعلق به حسین کلانی به صالحی امیری و سلطانی فر آنها از این پیشکسوت فوتبال ایران تشکر کرده و به ذکر خاطرات دوران بازی او و همچنین سهراب بختیاری زاده پرداختند.


بیشتر بخوانید:

وضعیت مبهم ۳ بازیکن تیم ملی امید برای سفر به عراق

بازی های آسیایی و تیم ملی امید، بدون لباس در جاکارتا!


انتهای پیام/

نخسین تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.