سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شعبانی بهار: تیم ملی ایران با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی جاکارتا حاضر می شود

رئیس فدراسیون تیرو کمان گفت: با تمام توان و آمادگی کامل برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی اندونزی شرکت می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیرو کمان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اردو‌ها و مسابقات خارج از کشور تیم ملی را برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در همین مدت که عهده دار ریاست فدراسیون شده ام تیم ملی در مسابقات ترکیه و چین تایپه حضور پیدا کرده است و هم اکنون هم در برلین آلمان مسابقاتی را پشت سر می‌گذارند.

شعبانی بهار در ادامه با اشاره به ترکیب تیم سیزده نفره ایران خاطر نشان کرد: فرآیند آمادگی این تیم برای بازی‌های آسیایی به خوبی سپری شده است بطوری که آنچه در قالب وظیف فدراسیون در قبال تیم ملی بوده بدون مشکل انجام شده و اردو‌های آمادگی و مسابقات خارجی را سپری کردیم و بعد از پایان مسابقات برلین باز هم اردوی آمادگی و شبانه روزی تا زمان اعزام که ٢٢ مردادماه است برگزار خواهد شد.

او حمایت مادی و معنوی را برای تیم ملی تیروکمان ایران مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: وسایل خاص ملی پوشان این رشته خریداری شده که برای حضور در این مسابقات هم در اختیار آن‌ها می‌گذاریم.

غلامرضاشعبانی بهار یکی از مشکلات حضور ایران در بازی‌های آسیایی را حذف کامپوند انفرادی دانست.

او توضیح داد: در دوره قبل ایران توسط عبادی موفق به کسب مدال طلا شده بود، اما با این حال و با وجود مشکلاتی که به وجود آمده و با توجه به آمادگی خوب تیم در دیگر رشته ها، برای مدال به میدان می‌رویم. 


بیشتر بخوانید: شعبانی بهار: تیم ملی تیروکمان پیشرفت چشم گیری داشته است


انتهای پیام/

اظهارات شعبانی بهار درباره تیم ملی تیروکمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.