سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه " تاج بندگی " در دهه کرامت در ایجرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود از برگزاری مسابقه " تاج بندگی " در دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احسان پیشکاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت : به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) و نیز دهه کرامت مسابقه ای با عنوان تاج بندگی در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود : نماز محور برنامه‌های دینی و اعتقادی جهت توسعه آموزه‌های دینی است که باید به صورت یک برنامه محوری خصوصا برای نسل جوان امروز مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

به گفته پیشکاری این مسابقه از سری برنامه‌های فرهنگی است که جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی که همانا نیاز جامعه و از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در ادامه خاطر نشان کرد : ترویج فرهنگ نماز یکی از موثرترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه بوده و این امر جزو رسالت‌های اصلی دستگاه‌های فرهنگی به‌شمار می‌رود.

وی اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش و گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی و تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورها و ارزش‌های دینی را به ویژه در بین جوانان، از اهداف برگزاری این مسابقه دانست.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند تا چهاردهم ذی‌القعده (٦مرداد) نسبت به دریافت و تحویل پاسخنامه سئوالات به دبیرخانه این اداره مراجعه کنند ،به برندگان مسابقه نیز به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی اهدا خواهد شد.


انتهای پیام /ک


اجرای برنامه های متنوع به مناسبت دهه کرامت در شهرستان ایجرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.