سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رافا مارکز کفش ها را آویخت

کاپیتان کهنه کار تیم ملی فوتبال مکزیک با انتشار نامه ای با بازی در مستطیل سبز خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رافائل مارکز ،کاپیتان 39  ساله تیم ملی مکزیک، با انتشار نامه ای سرگشاده به 22 سال بازی فوتبال پایان داد.
مارکز که به همراه مکزیک در جام جهانی 2018 روسیه نیز حضور داشت و با حضور در 5 دوره مسابقات جهانی رکورددار شد روز شنبه نامه ای سرگشاده در سه صفحه در توئیتر منتشر کرد که عکسی از مراحل مختلف دوران بازی اش نیز ضمیمه آن کرده بود،رافا ضمن اعلام خداحافظی خود، از مربیان، طرفداران و خانواده اش تشکر کرد.

مارکز در این نامه گفت: من از چیزی پشیمان نیستم، زیرا موفقیت ها و بیشتر اشتباهات ، به من یاد دادند که روز به روز بهتر شوم، از اشتباهات نترسم و همیشه عادت داشته باشم حداکثر تلاشم را بکنم، و در هر تیمی که هستم با تمام توان و با تمام وجود بازی کنم.
مارکز از طرفدارانی که از زمان نخستین بازی اش در تیم ملی در سال 1997 او را همراهی کرده بودند، تشکر کرد. "او گفت:" آنها انگیزه من برای بهترین بودن، هستند و خواهند بود، هر کاری که بکنم و هر کجا که باشم. "

پس از گذشت تقریبا یک ماه از بازی کردن با پیراهن تیم ملی مکزیک در مسابقات جام جهانی 2018، قیصر گفت که از فداکاری ها و تلاش هایی که به عنوان یک فوتبالیست انجام داده، راضی است.

وی گفت: "آنها 22 سال کار حرفه ای بوده اند که احساس می کنم از آن بسیار راضی هستم ،در این سال ها فداکاری ها، تلاش ها، اشتباهات، موفقیت های بسیاری داشته ام و در نتیجه آنها غم و اندوه، گاهی ناامیدی بوده، اما اغلب خوشی بوده است."

مارکز نامه خود را به پایان می رساند و می گوید که او از فوتبال دورنخواهد و "این خداحافظی نیست، "
وی خطاب به فوتبال نوشت:
فوتبال؛ تو به من خیلی چیزها داده ای که باید خیلی از آنها را پس بدهم. دور بودن از تو غیرممکن است، بنابراین من همیشه با تو ارتباط خواهم داشت.


انتهای پیام/


ماکز از فوتبال خداحافظی کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.