سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های کشتی فرنگی جام وهبی امره؛

علیاری برنزی شد/ طاهری در رده بندی

مهدی علیاری به مدال برنز رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در شهر استانبول برگزار شد که در دیدار رده بندی وزن 97 کیلوگرم امیرحسین حسینی و مهدی علیاری به مصاف هم رفتند و در پایان مهدی علیاری با نتیجه 7 بر یک از سد امیرحسین حسینی گذشت.

همچنین دیدارهای مقدماتی پنج وزن دوم نیز امروز برگزار شد که در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه 2 بر صفر از سد صالح آیدین از ترکیه گذشت وی در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر یک علی چنگیز دیگر نماینده کشور ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. طاهری در این مرحله در مصاف با ژان بلنیوک دارنده مدال های نقره المپیک و طلا و برنز جهان از اوکراین با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

دیدارهای فینال و رده بندی پنج وزن دوم امروز (یکشنبه) برگزار می شود.

نتایج کامل کشتی گیران کشورمان درمسابقات پنج وزن نخست این رقابت ها نیز به شرح زیر است:

مهدی علیاری در دور نخست مقابل ریوازی نادراشویلی نفر سوم جهان از گرجستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز مقابل اوزور ژوزوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. علیاری در این مرحله مقابل الکسی لودیا از کشور گرجستان با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد. و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت، علیاری در دیدار شانس مجدد با نتیجه 7 بر صفر بکسلطان محموداف از از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. علیاری در این دیدار با نتیجه 7 بر یک مقابل حسینی دیگر نماینده کشورمان پیروز شد و به مدال برنز رسید.

امیر حسین حسینی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه یک بر یک آندری گالدخیخ از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. حسینی در این مرحله مقابل جاوید حمزاتوف نفر سوم المپیک (85 کیلوگرم) از کشور بلاروس با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل الکسی لودیا از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل علیاری با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و پنجم شد.


بیشتر بخوانید:علی اشکانی ۲۶ فرنگی کار را به اردوی تیم ملی فرا خواند


انتهای پیام/

نتایج فرنگی کاران ایران در 5 وزن نخست جام وهبی امره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.