سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درویش: تا زمانی که جدایی اخباری قطعی نشود با حقیقی مذاکره نمی‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: جدایی اخباری از سایپا قطعی نشده است و تا زمانیکه این امر قطعی نشود با علیرضا حقیقی مذاکره نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدرضا اخباری، دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران  در فاصله حدود پنج روز تا آغاز هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، تاکنون در تمرینات آماده سازی این تیم شرکت نکرده است. با این وجود جدایی او از جمع نارنجی پوشان پایتخت قطعی به نظر می رسد اما جالب اینجاست که اخباری با وجود باقی ماندن یک فصل از قراردادش با سایپا، تیم فصل آینده خود را به مدیران این باشگاه معرفی نکرده است تا روند جدایی او قطعی شود.

شنیده می شود علیرضا حقیقی، آلترناتیو باشگاه سایپا برای جانشینی اخباری است اما مسئولان این باشگاه برای آغاز مذاکرات خود با دروازه بان تیم ملی ایران منتظر قطعی شدن جدایی اخباری هستند.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این موضوع اظهار داشت: تنها چند روز به شروع لیگ زمان باقی مانده است اما ما هیچ خبری از اخباری نداریم. او نه تنها در تمرینات سایپا حاضر نمی شود بلکه تیمی که قصد دارد فصل بعد به آن برود هم معرفی نمی کند تا برای صدور رضایت نامه اش با این تیم وارد مذاکره شویم. تا زمانیکه هم که بحث جدایی اخباری قطعی نشود نمی توانیم سراغ جانشین او برویم.


بیشتر بخوانید:

قرارداد نارنجی پوشان پایتخت در هیئت فوتبال ثبت شد


او ادامه داد: علی دایی تاکنون برای جذب علیرضا حقیقی درخواستی مطرح نکرده است اما هر زمان چنین کاری انجام دهد با حقیقی وارد مذاکره می شویم. البته این امر هم در صورت مشخص شدن تکلیف اخباری با سایپا روشن می شود.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره جذب حقیقی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.