سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان خبر داد؛

خرید تضمینی ۳۰۰ هزار تن گندم در لرستان

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان از خرید تضمینی ۳۰۰ هزار تن گندم با قیمت هر کیلویی ۱۳۰۰ تومان خبر داد.

 حجت‌الله بیرانوند، سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۲، یکصد و ۷۰ هزار تن گندم را از کشاورزان لرستانی دریافت کرده است و ۵۰ درصد از وجه مربوطه گندم به کشاورزان پرداخت شده است و مابقی بهای گندم تا دو ماه آینده تسویه خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که بیش از ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان دریافت کنیم. قیمت گندم همانند سال گذشته هر کیلویی ۱۳۰۰ تومان است که البته امکان تغییر در قیمت وجود دارد که اگر تغییری در قیمت صورت بگیرد، در قالب ما به تفاوت ب. کشاورزان پرداخت می‌شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان در مورد دانه روغنی کلزا گفت: ۲ هزار و دویست تن کلزا ار کشاورزان لرستانی خریداری شده است، امسال پیش بینی خرید ۴ هزار تن دانه روغنی کلزا را داریم. قیمت کلزا هر کیلو ۲۸۶۶ تومان است

بیرانوند یادآور شد: ۵۰ پایگاه را برای دریافت پیش بینی کرده ایم و حدود ۴۲ پایگاه در حال حاضر برای دریافت محصولات فعال هستند.
وی افزود: پیش بینی ما بر این است که تا پایان مهر ماه سال جاری کار خرید را ادامه دهیم و کشاورزان بتوانند به راحتی گندم را تحویل مرکز خرید بدهند. کشاورزانی که محصولاتشان را تحویل سیو دولتی دهند، کمک هزینه حمل به کشاورزان پرداخت می‌شود. کشاورزان می‌توانند هزینه حمل محصول خود را هم دریافت کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.