سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد از افزایش نرخ بلیط پرواز‌های هواپیمایی

نایب رئیس شورای شهر بوشهر از افزایش نرخ بلیط پرواز‌های هواپیمایی در بوشهر انتقاد کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مهرزاد آسایش در نشست شورای اسلامی بوشهر با بیان اینکه چندی است برخی مسافران پرواز‌های فرودگاه بوشهر از کاهش پرواز‌های برخی شرکت‌های هواپیمایی معتبر و موفق که خدمات کیفی آن‌ها از دیگر شرکت‌های هواپیمایی بالاتر است گلایه دارند ، گفت: این کار سبب افزایش نرخ بلیط پرواز‌ها شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه شاهدیم که نرخ بلیط بوشهر به تهران از نرخ بلیط تهران به دبی و برخی کشور‌های همسایه گران‌تر است که نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

نایب رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر حضور شرکت‌های بندری و هواپیمایی در جلسات شورا تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص بندر بوشهر حضور ادارات گمرک، بندر، نیروگاه اتمی ، شرکت‌های بازرگانی، نفتی و توریستی در جلسات تخصصی شورا برای بررسی وضعیت حمل و نقل و مسافرت الزامی است.

وی با بیان اینکه درخواست‌ چندین ساله مردم حضور شرکت‌­های هواپیمایی معتبر در خطوط پروازی بوشهر است تاکید کرد: در حالی این شرکت‌­های هواپیمایی موفق در خطوط پروازی عسلویه و خط پروازی بوشهر - خارگ مشغول به فعالیت هستند انتظار می‌رود که مدیریت ارشد استان و نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی زمینه حضور این شرکت­های هواپیمایی در مرکز استان را فراهم کنند.

انتهای پیا/ف

نایب رئیس شورای شهر بوشهر از نرخ بلیط پرواز‌های هواپیمایی انتقاد کرد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.