سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوریان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انباشتگی 150 هزار رأس گوساله در شهرک‌های پرواربندی/ مشکلی در تأمین و توزیع گوشت قرمز وجود ندارد

یک مقام مسئول گفت: هم اکنون 150 هزار رأس گوساله روی دست پروابندها باقی مانده و مشکلات متعددی ناشی از شرایط سخت نگهداری ایجاد کرده است.

منصور پوریان رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از انباشتگی دام سنگین روی دست پرواربندها، اظهار کرد: با توجه به آنکه انباشتگی دام موانع متعددی سد راه دامداران قرار داده است، از مسئولان ذی‌ربط انتظار می رود در این باره  تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اینکه 150 هزار رأس گوساله در شهرک‌های پرواربندی موجود است، افزود: با توجه به شرایط سخت نگهداری، تولید و همچنین گرانی نهاده‌ها باید برای گوساله های مازاد بر نیاز داخل بازار جدیدی ایجاد شود.

به گفته پوریان، برای رفع بخشی از مشکلات دامداران، باید دام‌های مازاد به بازارهای هدف صادر شود که متأسفانه این امر در شرایط و فصل گرما امکان پذیر نیست.

وی، نرخ هر کیلو دام زنده سنگین درب دامداری را 14 تا 15 هزار تومان اعلام کرد.

این مقام مسئول با انتقاد از عرضه هر کیلو گوشت گوساله با نرخ 47 هزار تومان به بالا در قصابی‌ها، گفت: قصابان در طول سال به بهانه‌های مختلف در نظر دارند که گرانی قیمت در بازار را حفظ کنند، به همین دلیل از دستگاه‌های ذی ربط انتظار می رود با رصد روزانه بازار از گران فروشی جلوگیری کنند چرا که مشکلی در تأمین و توزیع گوشت قرمز در بازار وجود ندارد.

انتهای پیام/

نرخ هر کیلو دام زنده سنگین درب دامداری 15 هزار تومان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.