سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ مجروح در تصادفات رانندگی فارس

حوادث رانندگی در جاده‌های استان فارس ۱۰ زخمی برجای گذاشت.

کوروش آزادی مسئول اورژانس کوار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ و ارائه گزارش مبنی بر مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی یک دستگاه خودور  پژو ۴۰۵ در محور کوار-شیراز، بلافاصله امدادگران اورژانس به محل سانحه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس اعزامی اورژانس در کمتر از پنچ دقیقه به محل حادثه رسیده و سریعاً اقدامات اولیه درمانی را برای مصدومان انجام دادند، ادامه داد: مصدومان این تصادف پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان کوار اعزام شدند.

آزادی تصریح کرد: حال عمومی مصدومان مطلوب گزارش شده است.

مهدی فرجی مسئول اورژانس شهرستان سپیدان  نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در حادثه رانندگی که ساعت ۱۷:۳۱ بعداز ظهر امروز بر اثر برخورد دو خودروی پراید در جاده سپیدان (دوراهی چله گاه)، رخ داد ۵ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه نیروی‌های امدادی به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به امدادرسانی پرداختند، اظهار داشت: یک مصدوم این تصادف با کمک تکنسین‌های اورژانس به صورت سرپایی در محل مداوا شدند و ۴ مجروح دیگر به بیمارستان سپیدان منتقل شدند.

مسئول اورژانس شهرستان سپیدان به تمامی رانندگان توصیه کرد که قوانین و مقررات راهنمائی را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند که در صورت بروز هرگونه حادثه بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل نمایند و افراد و عواملی که در سطح معابر فعالیت و توقف دارند از علائم و تجهیزات هشدار دهنده کافی جهت هشدار به رانندگان عبوری استفاده کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر نباشیم.

شهرستان کوار در ۵۱ کیلومتری شرق و شهرستان سپیدان در ۷۵ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

تصادف در جاده های فارس حادثه ساز شد

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.