سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بافق؛

لزوم ارتباط مسئولان دولتی با مردم/دولت با تحرک بیشتر اقتصاد کشور را شکوفا کند

امام جمعه بافق گفت: مسئولان دولتی باید با مردم ارتباط داشته باشند و به طور جهادی خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نمازبا تبریک دهه کرامت به تشریح این واژه پرداخت و به کرامت خداوند در قران اشاره کرد و گفت: انسان کریم خطا نمی‌کند و دست بخشنده دارد و کمک می‌کند و کرامت واژه‌ای قرآنی است.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: کرامت در لغت یعنی گرامی داشتن و بزرگداشت دیگران که کرامت، عزت و بزرگواری جزئی از سرشت انسان است که اگر انسان خود را آنچنان که هست بیابد کرامت و عزت می‌یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت عمومی کشور در جلسه هیات دولت با مقام معظم رهبری اظهار داشت: اگر موارد به درستی اجرا شود دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای به کشور وارد کند.

امام جمعه بافق به محور سخنان مقام معظم رهبری در این نشست اشاره و خاظر نشان کرد: تهیه راه اقتصادی برای ثبات اقتصاد و شجاعت و عزم راسخ مسوولان برای عبور از مشکلات کشور از محور‌های مهم سخنان مقام معظم رهبری در این نشست بود.

سلیمانی با بیان اینکه مسولان می‌توانند با قاطعیت مسائل جامعه را برطرف کنند تصریح کرد:باید جهادگونه وارد صحنه شد و مسئولان دولتی باید با مردم ارتباط داشته باشند.

وی افزود:مسئولان باید با روشنگری بگویند که دشمن با هزار نیرنگ می‌خواهد به اقتصاد کشور ضربه بزند و باید در این مسائل آگاه بود.

امام جمعه بافق با اشاره به اینکه تنها پشتوانه نظام مردم هستند بیان کرد: از مردم بخواهید با جدیت وارد صحنه شوند تا همانگونه که در ۴۰سال حرکت‌های عظیمی انجام دادند این انقلاب در ادامه هم شکوفا باشد.

سلیمانی تصریح کرد:با وجود سرمایه در کشور باید اعتماد نیز افزایش یابد و دولت نیز کار و تحرک بیشتر اقتصاد را شکوفا کند.

وی بر لزوم کمک به بخش خصوصی تاکید کردو گفت: باید به بخش خصوصی کمک کرد تا با توان اقتصادی بیشتر، سرمایه گذاری خوبی انجام شود.

خطیب نماز جمعه بافق با اشاره به سفر دکترولایتی به عنوان نماینده رهبر انقلاب و رئیس جمهور به روسیه بیان کرد:این یک سفر دیپلماسی بود و همه دنیا از دستاورد‌های این سفر تعجب کرد و این پیام‌ها قبل از هر چیز مربوط به روابط دوجانبه می‌شوند که ابعاد مختلفی داشته و شامل همکاری‌های سیاسی، تجاری، اقتصادی و دیگر عرصه‌هاست.

سلیمانی افزود: در جریان این دیدار قبل از هرچیز مسائل مربوط به ابعاد مختلف روابط دوجانبه روسیه و ایران مورد بررسی قرار گرفته است.

وی به اتحاد ایران، روسیه و چین برای جهانی بهتر اشاره کرد و گفت: هدف اصلی آمریکا به سادگی بهره برداری از هر ابزار اقتصادی و فرهنگی موجود برای جلوگیری از انسجام و همزیستی بین کشورهاست.

امام جمعه بافق به مسئله خاموشی در کشور اشاره کرد و خطاب به مسوولان بافقی گفت:باید ساعت خاموشی‌ها در بافق به علت گرمای بیش از حد تغییر کند تا مردم فشار زیادی را تحمل نکنند.

سلیمانی بر لزوم کاهش مصرف برق تاکید کرد و افزود:این خاموشی‌ها در کشور به علت مصرف بیش از حد برق است.

گفتنی است:تشریح دلایل نا آرامی‌های بوجود آمده در عراق از دیگر مباحثی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ا
لزوم تغییر ساعت خاموشی‌ها در بافق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.