سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی سمنان:

۹۰۰بیمار نیازمند سمنانی از خدمات حمایتی آستان قدس بهره‌مند شدند

جواد خسروی با بیان اینکه خدمات دفتر آستان قدس رضوی تنها متعلق به استان خراسان نیست، گفت: ۹۰۰بیمار نیازمند سمنانی از خدمات حمایتی آستان قدس بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جواد خسروی سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی سمنان ضمن بیان اینکه ۹۰۰بیمار نیازمند استان سمنان از خدمات حمایتی آستان قدس بهره‌مند شدند گفت: خدمات آستان قدس تنها متعلق به استان خراسان نیست و همه شهرهای ایران تحت حمایت این نهاد خواهند بود.

وی بابیان اینکه در تلاش برای دایر کردن دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همه شهرهای استان سمنان هستیم، افزود: این اقدام به شناسایی نیازمندان و رفع معیشت آن‌ها کمک می‌کند و از سوی دیگر می‌کوشیم تا چتر حمایت آستان قدس رضوی را بر سر همه نیازمندان گسترده کنیم.

خسروی بابیان اینکه اهدای بسته ارزاق به ۵۹۶ خانواده‌های نیازمند استان سمنان توسط آستان قدس رضوی انجام‌شده است، تصریح کرد: این نهاد در راستای حمایت از کالای ایرانی نیز قدم‌های ارزنده‌ای برداشته است که از آن جمله می‌توان به ارائه وام سه میلیون تومانی قرض‌الحسنه زوج‌های جوان اشاره کرد که آستان قدس آن‌ها را به یک بانک خاص معرفی و ضمن افتتاح حساب می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

وی بابیان اینکه شناسایی خانوارهای نیازمند در سطح استان سمنان توسط آستان قدس رضوی در دستور کار قرار دارد، افزود: ۱۳۲ بیمار صعب‌العلاج، ۱۳۶ یتیم و ۸۰۰بیمار تحت پوشش حمایت آستان قدس قرار دارند که با حمایت از این افراد می‌کوشیم تا هزینه‌های تحصیلی و درمان آن‌ها را کاهش دهیم.

انتهای پیام / گ

شناسایی خانوارهای نیازمند در سطح استان سمنان توسط آستان قدس رضوی در دستور کار قرار دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.