سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک غرقی و ۲۸ نجات یافته امسال در دریای رامسر/ صدور کارت آمادگی برای ۴۸ ناجی

۲۸ نفر از اول خرداد امسال تا کنون در دریای رامسر نجات یافتند و یک نفر غرق شد.

مجتبی حسن نژاد رییس هیئت نجات غریق شهرستان رامسر در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه از ابتدای فصل شنا امسال فقط یک نفر در این شهرستان غرق شده است، گفت: ۲۸ نفر در این مدت با تلاش ناجیان از مرگ حتمی در دریا نجات یافتند.

وی افزود: ۳۸ ناجی در نقاط ممنوعه شنا سواحل رامسر در دوشیفت و ۱۰ نفر نیز در دو طرح سالمسازی میانحاله و ساحل طلایی فعالیت دارند.

حسن نژاد وضعیت فعلی سازماندهی و بکارگیری ناجیان را در مقایسه با پارسال بهتر ارزیابی کرد و گفت: پرداخت حقوق امسال نسبت به سال قبل اقدامات بهتری انجام شده است.

رییس هیئت نجات غریق شهرستان رامسر افزود: همکاری هیات نجات غریق استان و مجموعه عوامل ستاد ساماندهی شهرستان مانند هلال احمر، اداره ورزش، فرمانداری و شهرداری‌ها بهتر از سنوات قبل بود.

وی با بیان اینکه کمبود تجهیزات به علت نرسیدن امکانات جدید کم و بیش وجود دارد از مسئولین امر خواست نسبت به تهیه یکدست لباس هم شکل برای ناجیان همکاری بیشتری داشته باشند و گفت: لباسی که درحال استفاده است به علت مصرف زیاد در دوماه گذشته کیفیت خود را از دست داده است و ظاهر خوب ناجی در ایجاد محیطی امن برای گردشگران موثر خواهد بود.

رییس هیئت نجات غریق رامسر با اشاره به اینکه همه ناجیان رامسری دارای کارت آمادگی هستند، گفت:: کلاس‌های آموزشی نجات غریق در فروردین امسال برای ناجیان برگزار شد و سعی شد با استفاده از نیرو‌های جوان در کنار پیشکسوتان همت بیشتری به امر پیشگیری و نجات در سواحل داشته باشیم.

حسن نژاد افزود: ناجیان برای حضور در سواحل در زیر آفتاب سوزان نیازمند ایستگاه یا چتر سایبان هستند که اگرچه تعدادی وجود دارد، اما درصورت تخریب جایگزینی نداریم که باید در این بخش همکاری صورت بگیرد.
انتهای پیام/آ

نجات ۲۸  غریق در دریای رامسر

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.