سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از سامانه آژیر با تلاش متخصصان داخلی

با تلاش متخصصان داخلی، از سامانه هوشمند درخواست خدمات برخط «آژیر» در شیراز رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جعفر صادقی مدیر داخلی سامانه هوشمند خدمات آنلاین آژیر با اشاره به اینکه سامانه آژیر به همت متخصصان جوان داخلی طراحی شده، ادامه داد: این سامانه، ۴۰۰ نوع خدمت را ارائه می‌کند که در عرصه‌های گوناگون تعریف‌شده و مردم می‌توانند با نصب آن روی گوشی تلفن همراه خود، از خدمات آن بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه این سامانه رابط بین مشتری و متخصصان در صنوف مختلف است، تصریح کرد: مشتری با ورود به این سامانه به صورت برخط متخصص مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به محل موردنظر دعوت می‌کند.

صادقی افزود: مشتری در انتخاب متخصص مربوطه می‌تواند نرخ خدمات و زمان و مکان دریافت خدمات را مشخص کند و در پایان کار نیز به متخصص مربوطه امتیاز دهد.

وی اضافه کرد: این امتیاز‌ها در بکارگیری متخصصان برای درخواست‌های بعدی محاسبه می‌شود و افراد دارای امتیاز بالاتر در اولویت قرار می‌گیرند.

مدیر داخلی سامانه هوشمند خدمات آنلاین آژیر گفت: سامانه آژیر بومی استان فارس است و در ابتدا ساکنان شیراز و پس از آن شهرستان‌های دیگر استان می‌توانند از آن استفاده کنند.

صادقی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود برای ۲ هزار نفر در این سامانه اشتغال ایجاد شود.

وی بیان کرد: فعالیت آژیر در بیشتر کسب و کار‌ها همچون آرایشگری، تعمیر اتومبیل و لوازم‌خانگی، برگزاری جشن‌ها و کلاس‌های آموزشی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ن

ساخت سامانه آژیر به همت متخصصان داخلی 

برچسب ها: جوانان ، اخبار علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.