سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور

بزرگترین رقابت فرهنگی ورزشی، دانشجویان دختر کشور در شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دریانوش دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز با بیان اینکه المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور از امروز آغاز شده است و تا ۴ مرداد ادامه دارد، گفت: این المپیاد با شرکت ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر از ۱۲۰ دانشگاه کشور در شیراز آغاز شد.

به گفته وی، ۱۱۲ دانشجوی دختر در قالب تیم دانشگاه شیراز در چهاردهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور شرکت کرده اند.

دریانوش ادامه داد: دانشجویان در ۱۱ رشته هندبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی، شطرنج، کاراته، تکواندو، شنا و تیراندازی به رقابت می‌پردازند.

دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز، حضور دانشجویان سراسر کشور در شیراز را فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ، هنر و جاذبه‌های گردشگری شیراز و استان فارس برشمرد و گفت: به منظور معرفی جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری فارس، بازدید از حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ)، حافظیه، سعدیه، باغ ارم، تخت جمشید ومراکز تجاری و تفریحی، از در برنامه‌های فرهنگی این المپیاد گنجانده شده است.
انتهای پیام/ر

شیراز میزبان المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.