سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی:

شورای نگهبان امانت دار مردم است

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان خراسان رضوی گفت:شورای نگهبان براساس قانون انتخابات صلاحیت افراد را بررسی می‌کند و هرگز این گونه نبوده است که صلاحیت یک فرد بصورت حزبی یا جریانی بررسی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محرابی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان خراسان رضوی با اشاره به نقش شورای نگهبان به عنوان امانت دار مردم افزود: شورای نگهبان به عنوان یک مرجع تأثیرگذار در حفظ کیان کشور در دو حوزه نظارت بر قانون‌گذاری و نظارت بر برگزاری انتخابات به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد:شورای نگهبان براساس قانون انتخابات صلاحیت افراد را بررسی می‌کند و هرگز این گونه نبوده است که صلاحیت یک فرد بصورت حزبی یا جریانی بررسی شود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ما نه تفتیش عقاید می‌کنیم و نه بدون سند و مدرک نظر می‌دهیم،گفت: شاخص‌های ما شاخص‌های قانونی از جمله اعتقاد به ولایت فقیه و التزام عملی به اسلام، نظام و همچنین نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخاباتی و سایر شرایط قانونی است.

محرابی افزود: رقابت‌های انتخاباتی را باید کنار گذاشت و همه در کنار هم برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم. ایجاد کار شکنی و گام برداشتن برای عدم موفقیت یک گروه خاص، با هدف تضعیف طرز فکر سیاسی مقابل ما، آسیبی جدی برای کشور است و باید تمامی نگرش‌ها از آن پرهیز کنند.

انتهای پیام//ف.ن
 

صلاحیت یک فرد به صورت حزبی یا جریانی بررسی نمی شود

برچسب ها: شورای نگهبان ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.