سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام شد؛

آخرین جزئیات از زمان اعلام نتایج آزمون‌های سازمان سنجش در سال ۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش درباره اعلام زمان آزمون‌های برگزار شده در سال ۹۷ توسط سازمان سنجش توضیحاتی داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اعلام نتایج آزمون های برگزار شده توسط سازمان سنجش  اظهار کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور که برای پذیرش نیروی کار و داوطلبان‌ در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام آمادگی کرده‌اند به صورت جداگانه‌ با سازمان سنجش کشور در خصوص اعلام نتایج اولیه این آزمون جلسات متعددی‌ را برگزار کرده‌اند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولان سازمان‌های ذیربط در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور و مشخص شدن زمان دقیق نتایج، قبول شدگان‌ از طریق سایت سازمان سنجش کشور و به صورت اطلاعیه‌ای اعلام می‌شود.

توکلی در خصوص اعلام نتایج آزمون‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته‌ سال 97 گفت: نتایج آزمون کارشناسی در دهه دوم مرداد و نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 97 در هفته اول شهریور ماه اعلام می‌شود.

اعلام زمان ارسال تائیدیه تحصیلی دانش آموزان به سازمان سنجش

وی با اشاره به تأیید سوابق تحصیلی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون سراسری سال 97 ادامه داد: دانش‌آموزانی که تا به امروز کد تأییدیه‌ سوابق تحصیلی خود را در سایت سازمان سنجش به ثبت نرسانده‌اند تا اول مرداد مهلت داشته با مراجعه به اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی‌شان نسبت به اخذ تأییدیه‌ تحصیلی اقدام کنند و آموزش و پرورش تا اول مرداد ماه فرصت دارد تا کدهای‌ تأییدیه‌ را به سازمان سنجش ارسال کند.

توکلی در خصوص تأثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون سراسری سال 97 گفت: سوابق پیش دانشگاهی‌ به میزان 5 درصد و سوابق دیپلم به اندازه 25 درصد در نمره آزمون سراسری سال 97 تأثیر دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.