سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد:

دنیا اسلام را جریانی سرکوبگر در حقوق زن تبلیغ می‌کند

امام جمعه مشهد گفت:به اندازه‌ای ای که اسلام احیاگر زن است هیچ جریانی در هیچ زمینه‌ای در جهان اینگونه نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار با برگزیدگان جایزه بزرگ گوهرشاد افزود:حرکت این موسسه بهترین حرکت در توسعه نخبگی‌های سازنده و انسانیت در کشور و جامعه جهانی است و این حرکت‌ها با همایش انجام نمی‌شود بلکه باید همراه با موج سازی در جامعه باشد.

وی تصریح کرد:امروز دنیا اسلام را جریانی سرکوبگر در حقوق زن تبلیغ می‌کند و نشان داده چهره شما به عنوان آثار سازندگی اسلام بهترین حرکت در نقش برآب کردن تبلیغات دشمن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:استمرار ارتباطات شما عزیزان با مجموعه‌های آستان قدس بسیار اهمیت دارد، باید همایش سالانه جمع بندی در جهت ساماندهی این قضایا باشد.

آیت الله علم الهدی افزود:مردم دو دسته اند یا خلق الله هستند یا عبادالله، محوریت خدمات اگر عبادالله بود غیر از استفاده انسانی خدا هم استفاده و بهره برداری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اسلام نیاز به رهبری جهانی دارد تصریح کرد:نظام اسلامی تنها در یک گوشه فایده ندارد لذا آنچه برای ما مهم است انقلاب ماست تا به طرف تشکیل این حکومت جهانی برود و امام خمینی و مقام معظم رهبری، رهبران انقلاب ما در طول رسیدن به رهبری و حکومت واحد و نهایی جهان اسلام است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اسلام نیاز به رهبری جهانی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.